Onderwerp: Bak temp. biscuitdeeg
Is er een schema met baktemparaturen? Ik heb gelezen dat je de temp. tijdens het bakken moet verhogen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bak temp. biscuitdeeg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er een schema met baktemparaturen? Ik heb gelezen dat je de temp. tijdens het bakken moet verhogen?
Ik denk niet dat er een temperatuurschema is. Iedere oven werkt nu eenmaal anders, dus je moet zelf testen hoe jouw oven werkt (dus met welke temperatuur en tijd je de beste biscuits krijgt ).
Biscuits bakte ik altijd op 160 graden (hetelucht). Heb nooit met oplopende temperaturen gebakken, maar ik weet dat er baksters zijn die dat wel doen
Bij de recepten voor.biscuit staat welke temp en hoe laten oplopen (als.je oven dit aan kan, de mijne raakt van slag).
Bij de recepten voor.biscuit staat welke temp en hoe laten oplopen (als.je oven dit aan kan, de mijne raakt van slag).
Ik kan het niet vinden bij recepten.
Ik kan het niet vinden bij recepten.
ik bak ook altijd op 160 graden.
Ik ook. Dat oplopend bakken vind ik veel te veel gedoe (constant opletten ) en niet uitmaken qua resultaat
Moet niet, mag wel
Ik bak ook op max 160 gr hetelucht constant. Vind het oplopend bakken ook zo'n gedoe....
Ik bak wel oplopend.
Begin op 140 graden, dan naar 160 en eindig op 175 graden. (electrische oven met boven en onder warmte)
De duur is afhankelijk van de grootte van het biscuit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bak temp. biscuitdeeg