Onderwerp: aaaaaaahhhhhhh hooooooooeeeeeee haaaaaaaaaa
Me tarzan, You Jane
Valt weinig over te zeggen, mijn collega gaat dus bij Joop vd Ende werken en gaat musicals verkopen aan bedrijven etc.

vulling bbr, bokkepootjes, jam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » aaaaaaahhhhhhh hooooooooeeeeeee haaaaaaaaaa
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Me tarzan, You Jane
Valt weinig over te zeggen, mijn collega gaat dus bij Joop vd Ende werken en gaat musicals verkopen aan bedrijven etc.

vulling bbr, bokkepootjes, jam
Prachtig!!!
gaaf gedaan zeg, leuke baan ook. 
O, die wil ik ook maken, probeer al de hele tijd te bedenken voor wie! Hij is supergaaf!
Wauw!! Hij is prachtig!!!En die baan klinkt geweldig!!!
ja jammer dat het zo ver weg is, anders had ik een mooi kruiwagentje gehad 
ze werkt er nog niet eens en heeft nu dus al haar eerste tarzan musical achter de rug
geweldig goed gelukt,bijna de echte kaart,top.
Wauw, die heb je mooi gemaakt!
WAUW Lune...wat is die prachtig gemaakt!!!
En wat lijkt me dat een leuke baan...ach ja...het forum lezen is ook al
een baan op zich...:D
Heel erg mooi! De achtergrond, de naam en uiteraard het plaatje zelf.. allemaal even prachtig!
Zooo hee wat gaaf
wow! die is schitterend. en wat een verschrikkelijk mooie achtergrond zo op die manier!
mooi gedaan zeg
Deze is knap gemaakt zeg. Het lijkt mij ook wel een leuke baan. De musical was iig heel gaaf
Jeetje die is gaaf!!! Heel mooi gemaakt.
je hebt je taart zeker onder het kopiemachine geduwd 
Wat een exemplaar zeg ...zelfs je letters zijn helemaal exact!!!
Heel goed gelukt! kanp hoor! 
Wat een vette taart heb je gemaakt zeg! Strak, de juiste kleuren en een puzzel waar je u tegen zegt! Topper!
da's knap nagemaakt zeg!
prachtig zeg...die kleuren ....En je puzzelplaat...en je letters...en..wow..mooi gemaakt!
helemaal prachtig!!!!!Wat een kunstwerk!!!!
Prachtig zeg! Heel erg mooi gemarmerd en die letters ook zo goed nagemaakt incl de vlekjes.... En Lune: gefeliciteerd met je eigen verjaardag (vandaag toch?)
Wauwie, wat is die mooi gemaakt zeg. Echt heel knap!
Ooo wat een gave taart!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » aaaaaaahhhhhhh hooooooooeeeeeee haaaaaaaaaa