Re: Op 'ziekenbezoek'...
Nikkiiieee schreef:Wat een verhaal zeg, hoop dat je tante zich snel beter voelt! Vind het altijd zo jammer dat de beestjes meteen worden aangepakt door allerlei maatregelen en niét de baasjes. Die beesten kunnen er niks aan doen, ze zijn nu eenmaal niet opgevoed. Maar dan nog vind ik t erg voor je tante natuurlijk, ben zelf ook gebeten dus weet hoe het voelt. Tis wel belangrijk dat ze zo veel mogelijk met honden blijft omgaan, zodat ze niet bang wordt of een trauma krijgt -- tip van de dokter die ik kreeg
Verder zijn je koekjes ontzettend leuk en creatief zeg!!
Redelijk kort door de bocht, de hond bijt, niet het baasje
ik ben ook ooit gebeten toen ik 3 was, mis een stuk bovenlip (nu nog) en min linkerwang was foetsie... Die hond mocht blijven leven, want zo zielig inslapen... 2 weken later beet het beest weer een kind, de hond bleek een tumor in het hoofd te hebben dus het lag aan de hond.
Maar even over de tante van topicstarster, wat een drama en wat een letsel... wat vreselijk! En wat ben jij een lief nichtje om zulke mooie koekjes voor haar te bakken!
Kort door de bocht vind ik een groot woord, dat zou ik dan van jouw antwoord ook kunnen zeggen . Ik bedoelde het ook niet generaliserend dus je hebt inderdaad gelijk dat het ook best aan de hond kan liggen natuurlijk, alleen bedoel ik te zeggen dat mensen er niet meteen van uit moeten gaan dat het altijd maar aan de hond ligt wat helaas nog wel eens gebeurd - ook hier bedoel ik dus niet mee dat dat hier het geval was, voor ik verkeerd begrepen word. Ook ik heb een flinke jaap in mn wang, dus ik weet precies wat je bedoelt
Maar verder vind ik dit niet de plek voor deze discussie, ik hoop van harte dat ze zich snel beter voelt!