1

Onderwerp: Op 'ziekenbezoek'...

Vandaag ging ik met mijn zoontje op bezoek bij mijn tante.
Want, 10 dagen geleden is mijn tante vreselijk gebeten door 2 stafford bull terrier's toen zij met haar lieve labrador aan het wandelen was.
Deze honden liepen los, en kwamen van uit het niets op haar en haar (aangelijnde!) hond afstormen.
Mijn tante heeft naast vele bijtwonden ook nog een hap uit haar arm, en moet zelfs een deel van haar pink missen.
Figo, de hond, is enorm op zijn oor toegetakeld, die dus weer vast gehecht moest worden en heeft ook enorm veel bijtwonden.
Echt vreselijk!

Ik ging er vanuit dat mijn tante vast al heel veel bloemen gekregen zou hebben, dus ik wilde wat anders mee nemen.
Na even hebben zitten denken heb ik deze koekjes voor haar gemaakt.
Pilletjes, verband, pleisters en een zuster die je toespreekt dat je elke 4-6 uur een koekje moet eten. :-)

http://imageshack.us/a/img534/7190/zpt7.jpg

http://imageshack.us/a/img853/3614/eaj.jpg

http://imageshack.us/a/img834/2650/r6cy.jpg

http://imageshack.us/a/img837/8025/a4qt.jpg

Het zijn trouwens kaneelkoekjes. :-)
Vandaar de iets donkere kleur.

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

2

Re: Op 'ziekenbezoek'...

Superleuk geworden, jij kunt goed iets bedenken en met de spuitzak tekenen zeg.

Tieneke

3

Heel leuk bedacht en ze zien er lekker uit!  :9
Beterschap voor je tante!

4

Jeetje zeg, erg mooie koekjes maar wat een vreselijk verhaal. Mag aannemen dat de eigenaar van de honden wel gepakt is?

5

Wat ontzettend origineel.

Het verhaal is minder...wat vreselijk wat gebeurd is. Jeetje. Wat erg!!!
Deze koekjes zullen zeer zeker het leed verzachten.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

:(  :(  jemig je arme tante!! naast de pijn zal ze ook vreselijk geschrokken zijn, wat erg zeg!

wel hele leuke en originele koekjes! lief!

7

wat een vreselijk verhaal ...maar wat een super leuke koekjes!

hoop dat je tante weer snel beter wordt!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

:thumb: heel mooi!

Beterschap voor je tante, want dat is niet niks  :s

I never met a calorie I didn't like....

9

super leuke koekjes alleen de aanleiding tot de koekjes is ronduit kloten...

heel veel sterkte voor je tante en laat ze een super goede!! letselschade advocaat nemen..   deze mensen kosten niks krijgen alleen een precentage van het smartegeld..

Ben dyslectisch en hoop dat niemand mij daar op afrekent…
Taarten bakken is gewoon heel erg leuk!!!

wat een lief idee!

11

wat een vreselijk horrorverhaal! maar je tante zal vast heel blij zijn met deze prachtige en superlieve koekjes!

12

jeeetje wat een eng verhaal! was al als de .....  voor dat soort honden.
wat gaat er nu met die beesten en eigenaars gebeuren?
je koekjes zijn echt geweldig en origineel.

Taart Smakelijk is de naam

Wat een leuke koekjes
Maar wat een naar verhaal van je tante.

14

Superleuke koekjes!!
Veel beterschap voor je tante.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

15

Wat een superleuke/mooie koekjes  :thumb: . Beterschap voor je tante.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

16

Ohh wat een leuk idee! Vind ze heel erg leuk geworden. Beterschap!

17

Wat een verhaal over je tante zeg. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Maar met deze koekjes help je haar vast in de goede richting. Ze zijn echt super!!

Jeetje, wat zal je tante geschrokken zijn!! :s
Heel erg eng en naar!
Ik hoop voor haar en voor de hond dat ze er snel weer bovenop komen en dat er een vervolg komt voor de "daders".

Je koekjes zijn weer geweldig, dat is écht jou talent, super!!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

19

Wauw wat een leuke koekjes!
Wat ontzettend vervelend wat je tante is overkomen.

20

Thanx voor alle lieve en leuke berichtjes.
Ik vind in het maken van koekjes echt mijn rust.
Het is gewoon heerlijk om elke keer even tussen door aan te werken. :-)

Het is een heel vervelend verhaal.
Degene die de honden uitliet, was niet de eigenaar, maar haar zoon (en vermoedelijk een vriend van het kamp).
Pas toen de politie 's avonds kwam, omdat we er via facebook achter waren gekomen wie de eigenaar is, stonden de mensen op de stoep.
Eerste reactie van mvr. was: 'Ik had toch al sorry gezegd!'
Maar dat is nog al makkelijk natuurlijk als je gewoon door loopt terwijl iemand schreeuwt dat je vinger er deels afgebeten is midden in de polder.
Om een lang verhaal kort te maken, mijn tante heeft een goede advocaat ingeschakeld die met een team dit aan gaat pakken.
De politie was namelijk totaal niet mee werkend.
In eerste instantie kon er geen aangifte gedaan worden, na eigen onderzoek bleek dat wel te kunnen en nu is dat gedaan en is er iemand van de dierenpolitie een waarschuwing aan de eigenaars gaan geven.
Er is bewijs dat de honden ook voor honden gevechten gebruikt worden, maar niemand durft hier helaas een officiële verklaring voor af te leggen.
Joost mag weten wat er dus eerst mag gebeuren voor de honden op z'n minst gemuilkorfd over straat gaan.
Triest verhaal gewoon en behoorlijk angstig.
Zelf heb ik een Prazsky Krysavik (formaatje chihuahua/pincher) en een Engelse Cocker Spaniel pup van bijna 6 maanden.
Beide hadden de dood gevonden waarschijnlijk.
Ik snap er werkelijk niks van hoe dit allemaal kan.

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

21

Oei, wat een vervelend verhaal maar wat een mooie koekjes en originele presentatie. Wat een strak spuitwerk (lijntjes/letters), knap!

22

Wow, wat maak jij prachtige koekjes. En wat zijn ze leuk en origineel! :thumb:
Maar de aanleiding om ze te geven is allerminst leuk. :s
Wat een drama voor je tante en haar hond. Hopelijk kunnen degenen die hier verantwoordelijk voor zijn flink worden aangepakt en gebeuren er niet nog meer ongelukken.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Wat een verhaal zeg, hoop dat je tante zich snel beter voelt! Vind het altijd zo jammer dat de beestjes meteen worden aangepakt door allerlei maatregelen en niét de baasjes. Die beesten kunnen er niks aan doen, ze zijn nu eenmaal niet opgevoed. Maar dan nog vind ik t erg voor je tante natuurlijk, ben zelf ook gebeten dus weet hoe het voelt. Tis wel belangrijk dat ze zo veel mogelijk met honden blijft omgaan, zodat ze niet bang wordt of een trauma krijgt -- tip van de dokter die ik kreeg :)

Verder zijn je koekjes ontzettend leuk en creatief zeg!! :)

24

Nikkiiieee schreef:

Wat een verhaal zeg, hoop dat je tante zich snel beter voelt! Vind het altijd zo jammer dat de beestjes meteen worden aangepakt door allerlei maatregelen en niét de baasjes. Die beesten kunnen er niks aan doen, ze zijn nu eenmaal niet opgevoed. Maar dan nog vind ik t erg voor je tante natuurlijk, ben zelf ook gebeten dus weet hoe het voelt. Tis wel belangrijk dat ze zo veel mogelijk met honden blijft omgaan, zodat ze niet bang wordt of een trauma krijgt -- tip van de dokter die ik kreeg :)

Verder zijn je koekjes ontzettend leuk en creatief zeg!! :)

Redelijk kort door de bocht, de hond bijt, niet het baasje  ;) ik ben ook ooit gebeten toen ik 3 was, mis een stuk bovenlip (nu nog) en min linkerwang was foetsie... Die hond mocht blijven leven, want zo zielig inslapen... 2 weken later beet het beest weer een kind, de hond bleek een tumor in het hoofd te hebben dus het lag aan de hond.

Maar even over de tante van topicstarster, wat een drama en wat een letsel... wat vreselijk! En wat ben jij een lief nichtje om zulke mooie koekjes voor haar te bakken!

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

25

Wat een verhaal zeg en een leuke koekjes, ik heb ook een engelse cocker spaniel en die zal geen vlieg kwaad doen. Deze honden zijn helaas door de baasjes zo gemaakt zonde dat mensen dat doen.

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl