Onderwerp: ff voorstellen met diverse diëten
Beste allen,
Al geruime tijd neus ik mee op deze website, maar nu eens even geregistreerd.
Ik vind het leuk om te bakken en zo nu en dan doe ik dat ook, gezien in ons gezin meerdere diëten voorkomt, koop je niet zo maar ff een gebakje. Het is een hoop experimenteren, maar de uitdaging om het dan voor mekaar te krijgen en dat het smaakt, geeft wel weer een kick.
Ons gezinnetje bestaat uit mijzelf. Ik ben Bianca 31 jaar en kom uit Apeldoorn. Gelukkig getrouwd met mijn lieve man en dan hebben we ons dochtertje die in juli 1 jaar wordt.
Om nog wat extra info te geven qua diëten, zodat wie weet ik ook kennis kan maken met mensen die ook diverse ingewikkelde diëten hebben.
- Tarwebeperking
- Allergie voor glucosestroop, honing en diverse suikers
- Koemelk/lactose
- Pinda/noten allergie
Zelf gebruik ik veelal spelt, of glutenvrije producten.
Als suikervervanger, wordt hier gebruik gemaakt van stevia, agavesiroop, vanillesuiker of diksap AH.
En rijstmelk wordt hier ook volop gebruikt, waar ik altijd lekkere pannenkoeken van maak.
Nu mijn dochtertje volgende maand 1 wordt, was het de bedoeling dat ik zelf een taart ging maken, maar helaas een ongelukje in huis gehad, geopereerd en maakt dat ik het eigenlijk nu niet kan.
Ik heb een oud collega benaderd die wel taarten bakt en haar gevraagd of ze een taart wil bakken. Maar voor haar zijn al die diëten nieuw, maar ze wil ieder geval uitzoeken of het haar gaat lukken.
Maar mocht het niet lukken, dan zal ik toch op 1 of andere manier zelf wat moeten en dan is het handig dat ik hier wel me vragen kan afvuren, want alle hulp is dan welkom.
En als ik straks weer op de been ben, hoop ik nog genoeg te kunnen bakken en hier uiteraard ervaringen en recepten uitwisselen.
Groetjes Bianca
Alternatief: Tagatesse, stevia, rijstmelk, spelt