1

Onderwerp: Eerste taart

Ik ben van het weekend voor het eerst toch maar aan de slag gegaan. Heb dankzij thuisacademie.ntr de eigen gemaakte biscuitdeeg gemaakt en heb de vulling van deze forum gepakt dat is de chocolade kokosmousse en die was erg lekker.http://www.mijnalbum.nl/Foto-YGPHNTWC-D.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-RRJYNAWF-D.jpg

2

Re: Eerste taart

De vulling klink erg lekker, de bekleding is nog niet helemaal glad,  maar door veel tips en trucs te lezen op het forum, komt dat helemaal in orde, al met al een leuke eerste.

Gefeliciteerd met je nieuwe verslaving! Hahaha
Weet waar je aan begonnen bent, zo'n vervelende hobby!  :lol:
Als ik je een tip mag geven, draai je taart om zodat de onderkant bovenkant word. Dan word hij strakker en ben je de bolling kwijt (eventueel aan de onderkant wat eerst bovenkant was nog even bijsnijden).

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

4

De marsepein wat ik heb gekocht heb ik begrepen van iemand dta het geen goede kwaliteit is. Dat merkte ik ook met het uitrollen mijn marsepein schuurde de hele tijd. Heb hier gelezen welke merk je beter kan kiezen maar dat komt nog wel zit er deze maand ff niet in heb 2 bruiloften en mijn eigen verjaardag dus dure maand. IngridV ik had de taart omgedraaid alleen vergeten de bolling weg te snijden.

Ik heb het idee dat je hem daarna weer terug hebt gedraaid? Of zie ik het dan toch verkeerd? Want de onderkant blijft dan dus bovenkant.

6

Het zou kunnen dat ik hem perongeluk terug heb gedraaid. Is het ook mogelijk dat ik die chocolademouse niet goed verdeeld heb dat het lijkt dat het bol staat????

Nee dat denk ik niet, want als je naar de bovenste snijrand kijkt, lijkt die wel recht. Ik denk echt dat je hem per ongeluk weer terug gedraaid hebt. Maar ach, iets voor een volgende keer toch?
Je zal zien, het zal steeds beter en mooier gaan!