1

Onderwerp: Pinokkio voor een meisje......

Ik heb een Pinokkio taart voor een meisje, maar kom er maar niet uit hoe ik de taart meisjesachtig krijg. Ik wil geen roze gebruiken omdat Pinokkio een rode broek aan heeft (ben nogal overdreven met kleurencombi's. Moeten kloppen  :o ).
Er komt een puzzelplaatje op de taart en het liefst wil ik deze op een rondje (kleur?) plakken en die weer op de knalgele (?) basistaart.

Maar dan........

Ik baal daar altijd zo van.... :( . Ik ben vaak meer tijd kwijt met bedenken van de taart dan dat ik met de taart bezig ben.....en dan heb ik het nog niet eens over de stress  :s

2

Re: Pinokkio voor een meisje......

Je kunt de taart verder nog versieren met bloemetjes, bijtjes, vlinders, vogeltjes. of haar naam in roze letters op de zijkant van de taart?

Maar misschien wil ze helemaal geen meisjes achtige taart? Pinokkio is namelijk best wel stoer. Anders vraag je advies bij haar ouders.

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

3

Ik had al gevraagd welke kleuren per se niet mochten, maar het maakt niks uit. De taarten die ik tot nu toe gemaakt heb voor hun dochters waren eigenlijk altijd erg meisjesachtig. Roze, strikjes enz. Daarom vind ik het ook zo moeilijk..... Denk toch dat ik voor de kleine meisjesdetails ga  ;)

4

De fee geeft het misschien een meisjes achtige touch.