1

Onderwerp: Marokkaanse kokos truffels!

Voor de echte kokos fans: Marokkaanse kokos truffels! Ooo wat zijn ze lekker!  :9

Ik ben wat recepten aan het proberen van over de grens.
Als liefhebber van kokos sprak dit recept me erg aan. En door de eenvoudige bereidingswijze belette niets mij om meteen aan de slag te gaan.
Deze kokostruffels zijn gevuld met een hele geroosterde amandel in het midden.
Deze truffels zijn absoluut een blijvertje in mijn receptenboek!  :thumb:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/p480x480/1010264_541957342530473_846378653_n.jpg

Voor wie het leuk vind; het recept staat op mijn FB pagina..

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

2

Re: Marokkaanse kokos truffels!

Ja ik ken ze! Ze zijn heerlijk! En zo makkelijk! Ik ben zelf ook Marokkaanse en heb een heel lijst met zulke koekjes - zonder - te - bakken!
Je kunt ze ook heel goed invriezen!

Heb net even gekeken, ziet er heerlijk én makkelijk uit. Leuke FB heb je trouwens.

4

Ik ga zeker voor het recept kijken! Ze zien er heerlijk uit en maken jn man is ook dol op kokos, dus zeker het proberen waard!

5

Ohhh, ik ben gek op kokos  :9  Maar eens gaan proberen  :Y

6

Adam schreef:

Ja ik ken ze! Ze zijn heerlijk! En zo makkelijk! Ik ben zelf ook Marokkaanse en heb een heel lijst met zulke koekjes - zonder - te - bakken!
Je kunt ze ook heel goed invriezen!

Bedankt voor de tip!
Ik ga ook zeker nog een hele rij recepten proberen!  :9

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

7

mieperdepiep schreef:

Heb net even gekeken, ziet er heerlijk én makkelijk uit. Leuke FB heb je trouwens.

Dankjewel!  :thumb:

www.facebook.com/EllCake

8

lekker!!

9

:9 ben gek op kokos , zeker proberen.

10

Oh wat leuk om dit tegen te komen! Elke suikerfeest staan ze bij ons op tafel hihi  :9