Onderwerp: Help!! Kan je marsepein op een chocolade frosting doen
Ik moet een chocolade taart maken met een frosting van chocolade.
Echter kan ik er decoratie van marsepein op doen of is de frosting te nat zodat de marsepein smelt ofzo.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help!! Kan je marsepein op een chocolade frosting doen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet een chocolade taart maken met een frosting van chocolade.
Echter kan ik er decoratie van marsepein op doen of is de frosting te nat zodat de marsepein smelt ofzo.
Waarvan maak je de frosting? Gaat er veel vocht in?
Ik denk trouwens dat het wel gaat hoor. Marsepein van goede kwaliteit kan beter tegen vocht dan fondant. Ik zou de boel wel gewoon in de koelkast bewaren zodat je frosting niet te zacht wordt.
Tieneke
Ik heb kant en klare chocolade frosting van betty crocker, heb het nl nog nooit gedaan dus heb voor de makkelijke manier gekozen
Dat heb ik zelf nog nooit gebruikt, dus ik kan je er niet bij helpen. Ik maak zelf chocolade-buttercream van de site van Wilton en daar kun je prima marsepein op plakken.
Ik heb zojuist even met google gezocht, maar kan het antwoord op je vraag niet vinden. Die frosting ziet er op de pot wel super lekker uit zeg.
Kun je niet gewoon een beetje frosting op een stuk ontbijtkoek smeren, er een marsepein decoratie op plakken en een dagje later nogeens kijken naar je marsepein? Dan weet je het.
Tieneke
Hihi Dat ik dat niet zelf bedacht heb. Ga het meteen checken.
Ik zal die chocolade buttercream ook eens opzoeken.
Bedankt Tieneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help!! Kan je marsepein op een chocolade frosting doen