1 Laatst bewerkt door Tigrasas (18-06-2013 21:32)

Onderwerp: Taartje passend bij deze temperaturen

wat heb ik gevloekt op dat stoeltje...maar uiteindelijk is het mij toch gelukt. Nog niet perfect, maar ben er wel blij mee dat ik de truuk nu heb ontdekt hahahahaah. De palmboompjes hadden gek genoeg wat last van de warmte, daar hebben ze in het echt meestal geen last van :rolleyes:

Voor de verjaardag van de aller allerbeste vriendin van mijn dochter, gevuld met witte choco crème en vlaaifruit aardbeitjes

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/7280_494821880596166_2107718967_n.jpg

p.s bedankt voor de tips hier op het forum voor het "zand" heb het gemaakt van biscuit kruimeltjes omdat de mensen niet te zoet wilden.

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Taartje passend bij deze temperaturen

Mag ik vragen waar je het stoeltje van hebt gemaakt? Heb een aanvraag voor een bruidstaart met zo'n soort stoeltje

3

dat mag je zeker...ik heb vier keer geprobeerd:

fondant van funcakes met tylose, werd niet hard genoeg
fondant Bouwhuis met tylose, werd wel harder maar niet hard genoeg
fondant Bouwhuis gemengd met gumpaste van Satin Ice, redelijk, maar nog broos

dus uiteindelijk gemaakt van alleen de gumpaste. je moet de zijkantjes echt in de vorm laten drogen een dag voordat je deze er uit peutert, en er veel maken, dan heb je altijd reserve

succes!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

hij is leuk

5

Wat een poepie zeg!!
Heel erg leuk gemaakt.
Ik heb de strandstoel uitsteker ook hier liggen,maar durf het nog niet aan om hem te maken. :lol:
Misschien als ik eens heeeeeel veel tijd heb. :Y  :D

groetjes yvon

6

Leuk geworden, ziet er echt lekker zomers uit, goed voor een dag als vandaag.

7

Leuk!!!! Dat doet je verlangen naar de vakantie!!

8

Ik vind hem echt super leuk!!!! :thumb:

9

Dank jullie wel allemaal, de jongedame in kwestie had al via mijn gastenboek laten weten erg bij te zijn geweest met deze taart, dus was het werk niet voor niets hihi

10

Hele mooie taart, maar ik ben erg benieuwd naar hoe je dat strandstoeltje precies maakt.
En dan vooral hoe je hem in elkaar zet en hij ook echt zo blijft staan.
Ik begrijp dat het heel veel werk is maar zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen als je hem nog een keer wilt maken en er een how-to van wilt maken :o
Ik denk dat je velen van ons er een heel groot plezier mee doet.
Ik snap als je het niet wilt doen maar nee heb ik en ja kan ik krijgen ;)

En welke kleur heb je gebruikt om die schelpjes zo mooi te krijgen?

11

Heel leuk gedaan! :thumb:

dubbelhandig.nl

12

Super!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

13

whahaha echt heel leuk