1 Laatst bewerkt door angelavvp (16-06-2013 12:01)

Onderwerp: NEE!! das geen barbie dat is een zeemeermin met een vreselijke staart

Die ik er onmogelijk heel vanaf krijg...

Ik zou een roze met witte en wat rode details prinsessentaart maken, ze zou zelf de barbie aanleveren en die had rood haar daarom rode details.. Prima!
Mijn man ging mijn dochter bij haar ophalen en heeft de..... ZEEMEERMIN... :s  gekregen... met een blauw en paars lijfje... ok slik... denk denk.
Ok, nieuw plan we maken een regenboog franjes voorkant van de  jurk  dan kom ik ook aan de gevraagte kleuren.
Open ik hey... NEEEEEE :nooo  :/  :(  die staart kan niet los.... hellup dat krijg ik NOOIT knap in een biscuit. .... :|
Ik zag geen andere optie dan een heel ander idee te bedenken. Gelukkig vonden ze dat ook goed klinken

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WU6TLDSW-D.jpg

1e x een tiara (2e eerlijk gezegd, 1e brak) , 1e x piping gel, 1e x zand gemaakt, 1e x torens gemaakt. (Woensdag zelfs pas geleerd goe om te gaan met royal icing... :o

Simpel gevuld met banketbakkersroom en jam. Afgesmeerd met botercreme.  Bedekt met marsepein.  Torens met fondant.

Feedback en een reactie is welkom! :D
Groetjes Angela

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

2

Re: NEE!! das geen barbie dat is een zeemeermin met een vreselijke staart

Uiteindelijk heb je wel een hele mooie taart gemaakt!!

3

Bedankt Pietje! !!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

Ik vind hem prachtig, hier droomt toch ieder meisje van.

Groetjes van Cora

5

Bedankt Cora!

6

een prachtige meisjestaart! zal ze vast heel blij mee geweest zijn :)

7

Bedankt teckel.
Ja idd mara glom ze had een lach van oor tot oor!!! Voordat ie aangesneden werd wou ze ook eerst ff alleen zijn met haar taart haha geweldig! Ze heeft er 10 min naarggestaard voordat ie aangesneden mocht worden... wat een eer vanijn werk!!!

8

angelavvp schreef:

Bedankt teckel.
Ja idd mara glom ze had een lach van oor tot oor!!! Voordat ie aangesneden werd wou ze ook eerst ff alleen zijn met haar taart haha geweldig! Ze heeft er 10 min naarggestaard voordat ie aangesneden mocht worden... wat een eer vanijn werk!!!

Daar doe je het voor :Y  :Y
Het is dan ook een heel mooie taart. :thumb: Goed gedaan.

Groetjes Gerien

9

Ohw lief Dank je wel grietje!

10

Dat is nogeens een originele barbietaart zeg... grapje. Ik vind je taart prachtig, goed opgelost met de zeemeermin en leuk om te lezen dat je jarige hem ook zo mooi vond. Dit is toch een droomtaart voor een meisje.

Tieneke

11

Haha ja echt he tieneke  ;)
Bedankt voor je reactie en compliment!
Ja absoluut daar doe ik het voor..