Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze koeken, cake in een glaasje en minikwarktaartjes
Pagina's 1
Zo dat ziet er heerlijk uit!! Wat een inspiratie en wat een leuk idee
Leuk zeg! Ik wil die kwark taartjes voor mijn dochters traktatie maken eind van de maand..ze zien er zo leuk uit...
De roze koeken zien er heelijk uit
De roze koeken zien er heelijk uit
toevallig lekker receptje om te delen?
monique53 schreef:De roze koeken zien er heelijk uit
toevallig lekker receptje om te delen?
Ja hoor. Er was een tijdje geleden een topic over:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127412263 en als je naar de website gaat staat daar het recept van Roze koeken deluxe
Ik heb de koeken gemaakt in een cupcake bakvorm. Ik had nog wat beslag over dus dat had ik in een kleine cupcake bakvorm gedaan. Errug lekker!
Ziet er allemaal erg lekker uit!
Wat leuk dat je de roze koeken gemaakt hebt! En wat zien je kwarktaartjes er geweldig uit! Maak je die in wrappers? Lijkt me lastig dat er mooi uit te krijgen!
Groetjes!
De kwarktaartjes op tijd maken (ik heb een kant en klaar pak gebruikt ) en in de vriezer zetten. Als je ze nodig hebt uit de vriezer halen, na een half uurtje/uurtje het cupcakepapiertje eraf halen. De taartjes zijn dan wat zacht aan de buitenkant waardoor de papiertjes makkelijk loslaten.
Groetjes!
Bedankt voor de link . Ben enorm blij
Ziet er allemaal lekker uit, de glaasjes zijn ook er mooi
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze koeken, cake in een glaasje en minikwarktaartjes