Re: Cupcakes en macaron probeersels
Super cakejes! Snij je altijd een stukje van de bovenkant af? (van het cakeje dus) Het ligt er zo mooi plat op.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes en macaron probeersels
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super cakejes! Snij je altijd een stukje van de bovenkant af? (van het cakeje dus) Het ligt er zo mooi plat op.
Erg leuk! Ik sla ze op voor inspiratie (het Moederdag setje).
Het ziet er stuk voor stuk fantastisch uit.
Bedankt voor de lieve reacties!
Nee, ik snij er nooit een stukje af. Als ik de cakejes uit de oven haal leg ik er eerst een glazen snijplank op. Dan laat ik ze zo even afkoelen (tussen de 10-30 minuten, hangt ervan af wat ik op dat moment aan het doen ben) en dan haal ik ze pas uit de cupcakevorm en zijn ze mooi plat. De papiertjes blijven dan ook mooi vastzitten.
Erg leuk!
Ik sla ze op voor inspiratie (het Moederdag setje).
Wat leuk!
Wat een mooie cupcakes!
Die vogeltjes zijn super schattig!! (ik heb ze even opgeslagen, hoor ).
Groetjes!
hallo ik heb een vraag welke lettertjes zijn dat die je gebruikt heb bij de cupcakes ??
ik vind ze er leuk
je baksels ook trouwens
Wat een mooie cupcakes!
Die vogeltjes zijn super schattig!! (ik heb ze even opgeslagen, hoor).
Groetjes!
Tuurlijk, leuk!
hallo ik heb een vraag welke lettertjes zijn dat die je gebruikt heb bij de cupcakes ??
ik vind ze er leuk
je baksels ook trouwens
Voor de letters gebruik ik de Städter Tekst stempel set uit de webshop:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/stad … tempel-set
Ligt het nou aan mij of zijn deze cake zo groot? Ik kan nooit zoveel versiersel plaatse op cupcake.
Zijn erg mooi allemaal, misschien ook maar macarons proberen
Ligt het nou aan mij of zijn deze cake zo groot? Ik kan nooit zoveel versiersel plaatse op cupcake.
Zijn erg mooi allemaal, misschien ook maar macarons proberen
Dankje
Ik gebruik de cupcakepapiertjes van House of Marie. Die zijn geloof ik net iets groter dan andere papiertjes.
Aha nu snap ik het ik heb altijd papier van dr oetker...Zal eens keertje kijken voor House of Marie
Wat een super leuke cupcakes! Heb je toevallig een 'setje' aan uitstekers gebruikt voor de rondjes op je cupcakes? Ik vind ze erg leuk!
super leuke cc en mooie macarons
ga ik eens naar kijken vind ze zo leuk
bedankt
Prachtig allemaal!
Bedankt voor de weer lieve reacties!
Wat een super leuke cupcakes!
Heb je toevallig een 'setje' aan uitstekers gebruikt voor de rondjes op je cupcakes? Ik vind ze erg leuk!
Voor de gekartelde rondjes heb ik inderdaad een uitstekerset van 12 geloof ik. Voor de gladde rondjes heb ik een setje van drie.
Wat een mooie macarons heb je gemaakt zeg, vooral die roze zijn schitterend gelukt. Lekker zijn ze ook he? Ik ben nu op vakantie in Frankrijk en kreeg ze gisterenmiddag bij een lunch van zalm, geitenkaas en salade: twee makarons, een groene en een zwarte en gevuld met een soort van zout-zoete olijvenvulling. Wat een genot zeg. Ik ga dat thuis ook nog proberen te maken.
Tieneke
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes en macaron probeersels