1 Laatst bewerkt door MSTY (12-06-2013 00:10)

Onderwerp: Heb jij een onweerstaanbaar recept?

Hooi :D ,

Even geleden kondigde ik mijn website al aan: www.Kleinstukjedan.nl
Op mijn website verzamel ik onweerstaanbare recepten, lekkere dingen die niemand kan weigeren.

Heb jij zo'n fijn recept: toegankelijk in bereiding en ingrediënten en bovenal: valt bij iedereen in de smaak? En vind je het leuk dat ik deze uittest en er mooie foto's van maak? Laat dan je recept + contactgegevens achter op http://kleinstukjedan.nl/deel-jouw-recept/. Bij voorkeur zoetigheid, maar over enige tijd kom ik ook met een apart deel voor hartige snacks en lekkernijen. Als je recept op de site komt, dan krijg je natuurlijk een erevermelding met naam en evt. url naar je site/fb-pagina!

Ben je juist op zoek naar een recept? Via dezelfde pagina kun je je verzoek achterlaten. Wellicht maak ik er een projectje van, zoals nu de Zeeuwse Bolus (zie: op zoek naar).

Tot slot: sinds vorige week heb ik ook een Facebook pagina. Ik kan nog wel wat likes gebruiken :9 , dus als je het leuk vindt om nieuwe, onweerstaanbare recepten op je wall te zien (ca. 1x per week), like me dan: www.facebook.com/kleinstukjedan

Alvast super bedankt!

Groetjes,
Myrthe

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

2 Laatst bewerkt door MSTY (12-06-2013 00:07)

Re: Heb jij een onweerstaanbaar recept?

.

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

3

Re: Heb jij een onweerstaanbaar recept?

Leuke en lekkere website. Je roze koeken zijn heerlijk!! :P

4

Re: Heb jij een onweerstaanbaar recept?

Dank je Creajuffie! Heb je ze al gemaakt? Doen hoor! Ook zonder glazuur maar met bijvoorbeeld room en fruit zijn deze frangipanekoeken heel erg lekker!

En de rest bedankt voor de inzendingen! Ik ga er zeker mee aan dr slag!

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

5

Re: Heb jij een onweerstaanbaar recept?

Jij bedankt voor het lekkere recept! Hier staan wat foto's: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=225667
Met room en fruit zal ik ze ook zeker eens gaan proberen :)