1

Onderwerp: vette cupcake wrappers

Ik maak regelmatig cupcakes. Ik doe veel inspiratie op in leuke bladen en dan ziet alles er zo leuk uit, mooie wrappers met mooie decoraties.
Nou zit het met de decoraties wel snor alleen mijn cupcakewrappers zijn altijd een beetje vettig na het bakken waardoor je leuke kleurjes en prints bijna niet meer ziet en dat vind ik jammer.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen? Ik bak de cakjes in de papieren vormpjes in een bakblik van Wilton. Ook de cupcakebakjes zijn van wilton dus verder geen flutmerk ofzo.

Groejes en alvst bedankt, BB

Re: vette cupcake wrappers

Ik had dat ook bij de baking cups van Wilton.
Nu gebruik in HOM en Culpit en is het probleem weg.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

Ik vind het erg verschillen per bakingcup maar ook de mix van bv funcakes is super lekker, maar naar verhouding gaat er wel erg veel boter is. Dus de wrappers worden vetter.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

Ik vind het erg verschillen per bakingcup maar ook de mix van bv funcakes is super lekker, maar naar verhouding gaat er wel erg veel boter is. Dus de wrappers worden vetter.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

5

Ik gebruik ook de cups van HOM (House Of Marie). Tot nu toe de enige cupcakepapiertjes die mooi van vorm en kleur blijven.

6

Bedankt voor jullie tips!

Ik gebruik idd de mix van funcakes. Misschien moet ik maar weer eens met zelfrijzend bakmeel aan de slag.

:thumb:  :thumb: