Onderwerp: ervaren bruidtaarenmakers hoe doen jullie dat toch???
Ik ben al tijden via zoek functie aan het informeren maar het is mij nog steeds niet geheel duidelijk
1) een bruidstaart met flowerpaste/gumpaste en of fondant decoraties kan dat in een koeling op locatie? Dit met betrekking het in elkaar zakken van de deco door vochtigheid koeling
2) hoelang laten jullie een gedecoreerde bruidstaart met veilige vulling op kamer temperatuur? Daarmee bedoel ik, doen jullie die dan niet in de koeling?
3) brengen jullie ook wel een bruidstaart een dag van tevoren naar locatie?
Dit naar aanleiding van de bruidstaart met voor zoon die ik mag maken, ik dacht dat ik mij goed had ingelezen maar ben wat onzeker geworden door locatie eigenaar die hem in de koeling wil hebben. Heb prachtige flowerpaste rozen gemaakt die ik verder zou aanvullen met marsepein bloemen. Maar omdat hij in de koeling gaat durf ik nu niet de decoraties erop te doen. Ik breng de taart de avond van te voren weg en heb de grote dag een half uurtje om de decoraties aanbrengen.
Wat denken jullie of kan ik de decoraties wel de avond ervoor aanbrengen, taart gaat dan evt 12 uur in koeling
Wie o wie geeft antwoord op mijn vragen. Alvast heel erg bedankt voor de moeite
Nog even voor de duidelijkheid de taart heeft veilige vullingen en met ganache afgesmeerd