Onderwerp: 3d-dora ..maar dan anders!
De vraag was een roze taart met dora en bloemen.
En graag een foto printje.....
eerlijk is eerlijk ...was erg blij dat ze een foto printje wilde hebben en geen boetseerwerk.
had natuurlijk al lang gelezen dat ze nogal een trol is om te boetseren
en toen dacht ik ...tja wat kan ik nu eens anders doen met een foto printje.
Al heel snel had ik bedacht dat een 3d kaart misschien wel leuk zou zijn.
komt mijn oude hobby ook nog eens van pas in de taart wereld
Ik heb op google gezocht ...maar ben dit idee nog nooit eerder tegen gekomen. dus misschien ben ik nu wel de eerste met dit idee!
op deze manier een dora maken is een stuk leuker dan boetseren....maar toch was ze erg lastig omdat ik niet zo'n mooi fijn schaartje heb.
en eetbaar papier scheurt nogal makkelijk dus het 3d gebeuren is nu alleen bij de bloemen en het rugzakje gebleven....
binnenkort maar even op jacht naar zo'n heel fijn schaartje zodat ik de volgende keer zo'n hele afbeelding in 3d kan knippen
toch vind ik deze erg leuk geworden.
een goedkope manier van decoreren is het niet want er gaan al snel 2 a 3 hele a4 vellen met afbeeldingen in zo'n eetbare 3 d kaart zitten....maar goed
als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan moet het nu eenmaal gebeuren
lang verhaal ...nu de foto's

voor de kleine meid had dit natuurlijk niet zo uitgebreid gehoeven ...maar ik kreeg de kans om zelf ermee te doen wat ik wilde en dat gebeurd niet zo heel vaak....de meeste mensen weten precies wat ze met hun taart willen.
ik vind het wel lastig om het 3d gebeuren goed op de foto te krijgen dus hoop dat het een beetje duidelijk genoeg is!!!
Ben heeeeeel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
groetjes uit het zonnige Egmond!
dit is toch geen 3d taart?? ik zal het even vragen
, maar dat dure, dat is toch zo op te lossen door er fondant/marsepein bloemetjes op te plakken?
sorry, verkeerd gekeken, dacht dat je 'm in 3d parade gezet had....