Dank je wel.
En die van 40 heb ik uiteindelijk toch besteld.
Zit nog een heel verhaal aan vast haha.
Ik had hem nml een paar weken terug besteld bij een bakster en zij vroeg me een paar dagen vtv nog evEn terug te bellen.
Bleek, toen ik haar belde, dat haar collega de bakvorm had uitgeleend tot na het weekend....
Pppfff. Gelukkig kon ze wel een plaat bakken en hem daar uit snijden.
Bleek later (de avond vtv omstreeks 24:00) dat de plaat niet paste, dus stuurde ze me een mailtje daarover.
Echter ging bij ons de wekker om 03:00 dus uiteraard sliep ik toen al.
Toen heeft ze hem maar uit halve biscuits gebakken, dus ik kreeg van haar drie lagen halve ronde biscuits.....
Omdat ze natuurlijk geen antwoord van mij had gehad is ze die 's ochtends nog gaan bakken en waren ze nog ietwat warm toen ze ze moest snijden.
Ze waren dus totaal ongelijk en overal waren wat stukken uit enz...
Maar ze heeft wel alles op alles gezet om het voor elkaar te krijgen voor me, dus ik klaag niet. Hihi
Het was dus wel een hele klus om hem netjes strak te krijgen.
Vroeg begonnen met uitrollen, met behulp van de mat ivm het op de taart leggen van de fondant.
Heb ik hem, na een uur uitrollen, eindelijk groot genoeg, leg ik hem net wat scheef op de taart.
Dus heel voorzichtig opgetild, ging goed, en op het moment dat ik hem er recht op wil leggen valt mijn fandant van de mat af, op een grote hoop boven op de taart.....
Gelukkig was deze nog maar net uit de koelkast, dus kon het fondant er zo vanaf halen, zonder dat hij beschadigd was.
Maar kon wel opnieuw gaan uitrollen. Bah.
Heel gedoe dus, maar uiteindelijk was ik er wel heel erg blij mee.
I may not be perfect, but i'm always me