Re: Whaaaaaaaaaaaaa
heb je misschien een detail foto van de middelste laag?
Blijf me maar afvragen hoe je dat zo netjes gedaan hebt...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Whaaaaaaaaaaaaa
heb je misschien een detail foto van de middelste laag?
Blijf me maar afvragen hoe je dat zo netjes gedaan hebt...
Ik heb 2 foto's erbij gezet, waar je het pakje beter op kan zien. Ik heb een rechthoekig stuk fondant uitgesneden, wat aan de zijkant zo'n 10 te groot was, maar over het midden wel precies paste. De lap fondant leg je op de taart, zodat bovenkant, achter- en voorkant goed zijn bedekt en de zijkanten vouw je dan hetzelfde als bij een echt kado, dus eerst de binnenkant en dan de hoeken er overheen. De lijntjes heb ik daarna erop geplakt en goed tussen de randjes gestopt. Was wel een gedoe en je moet de lap fondant niet te dun maken.
Oh wauw!
Ik vond dat pakje eerst wat 'twijfelachtig' niet lelijk hoor, maar net niet zeg maar...
Maar nu ik hem van zo dichtbij zie, super zeg!
Vind het erg mooi dat de lijntjes erop liggen, en er niet in gerold zijn.
Geeft meer diepte, en oogt mooi speels!
Geloof direct dat het een heel gepriegel was,
maar het was het zeker waard!
Thanx!
Ik vind het wel een geinig effect geven op een kado, ik denk dat ik het vaker ga doen
Had het op FB al gezegd, hij is echt super, super mooi. Echt iets om de trots op te zijn, zowel op taart als op het artikel.
Benadert CakeCentral je hier uit het niets voor of moet je je opgeven?
Dank je wel!
Ik ben door Cake Central zelf benaderd. Plaats je wel eens een taart op hun website? Dan maak je volgens mij evenveel kans dat je ook een keer een mailtje krijgt
Dank je wel!
Ik ben door Cake Central zelf benaderd. Plaats je wel eens een taart op hun website? Dan maak je volgens mij evenveel kans dat je ook een keer een mailtje krijgt
Zou leuk zijn, maar ik betwijfel het omdat ik alleen kleine taarten maak.
O en evenveel is lief , maar niet helemaal waar.
Hij is ECHT TE GEK!!!!!!
WOW WOW WOW
Tamataartje schreef:Dank je wel!
Zou leuk zijn, maar ik betwijfel het omdat ik alleen kleine taarten maak.
O en evenveel is lief
, maar niet helemaal waar.
Jij maakt hele mooie taarten hoor, ik zou ze zeker op Cake Central plaatsen! En dan maakt de grootte echt niets uit. Ik vind bijvoorbeeld jouw Pluk heel erg leuk, en je regenboog taart zal ook daar zeker hoge ogen gooien, en je muziekdoosje . Niet geschoten is altijd mis
Bedankt allemaal, voor jullie geweldige reacties
Dankje voor de extra foto's van de middelste laag; nu zie ik pas hoe moeilijk het is om dat te doen; prachtige details en goed uitgelegd. deze taart vergeet ik nooit nooit !!
Wat een hele mooie chique bijzondere baby shower taart van Beatrix Potter zeg, erg schattig!
Jullie zijn schatten! Bedankt voor de lieve reacties
super gaaf
Terecht dat je er instaat!! Hij is echt gaaf geworden!!
Dank je wel!
Ik had het al op FB gezegd, maar hij is GE-WEL-DIG!!!! Ik heb meteen alle issues van CC gekocht, hahaha!
Ik ben zo nieuwsgierig naar de materialen die je hebt gebruikt, wil je dat met ons delen? Of is dat top secret? En dan bedoel ik de materialen voor het maken van dat kantje bovenaan, het breisel van de slofjes en dat mooie lint. Of is dat echt lint?
Ik had het al op FB gezegd, maar hij is GE-WEL-DIG!!!!
Ik heb meteen alle issues van CC gekocht, hahaha!
Ik ben zo nieuwsgierig naar de materialen die je hebt gebruikt, wil je dat met ons delen? Of is dat top secret? En dan bedoel ik de materialen voor het maken van dat kantje bovenaan, het breisel van de slofjes en dat mooie lint. Of is dat echt lint?
Mag ik raden? Kantje bovenaan is een mold van Karin Davids en voor de slofjes heb je de haakmold van Brenda Bakker gebruikt???
Nee hoor, is geen geheim:
De schoentjes heb ik inderdaad met behulp van de mal van Brenda gemaakt. Een how-to van de uggs staat hier op het forum bij how-to’s http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=220728 of op mijn facebook pagina https://www.facebook.com/SweetlakeCakes.
De plaatjes op de bovenste laag zijn gemaakt met een foodprinter op frosty sheet. De kanten rand is inderdaad gemaakt met de mal van Karen Davies. De bekleding is verder allemaal fondant.
Voor het kado heb ik een rechthoekig stuk fondant uitgesneden, wat aan de zijkanten zo'n 10 te groot was, maar over het midden wel precies paste. De lap fondant leg je op de taart, zodat bovenkant, achter- en voorkant goed zijn bedekt en de zijkanten vouw je dan hetzelfde als bij een echt kado, dus eerst de binnenkant en dan de hoeken er overheen. De lijntjes heb ik daarna erop geplakt en goed tussen de randjes gestopt. Was wel een gedoe en je moet de lap fondant niet te dun maken.
Het lint om het kado heb ik gerold met structuur rolstok acryl Barok2 die je kan kopen bij het cakeshoppie (cakeshoppie.nl/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=category&id=147:structuur-rolstokken-acryl&Itemid=136) en uitgesneden met de FMM Multi Ribbon cutter. Het reliëf heb ik geschilderd met een glans dust en alcohol.
De streepjes heb ik uitgesneden met de JEM Strip Cutter No. 2 -5mm en met behulp van een geo driehoek en paletmes zo recht mogelijk opgeplakt.
Op de onderste laag zit frosty sheet met tekst uit het boek. De letters heb ik uitgesneden uit fondant.
Behalve de binnenkant, het is een dummie, is verder alles eetbaar. Ben ik nog iets vergeten?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Whaaaaaaaaaaaaa