1 Laatst bewerkt door Tamataartje (06-06-2013 10:25)

Onderwerp: Whaaaaaaaaaaaaa

ik sta met mijn taart in de nieuwe Cake Central Magazine! Ik ben zo trots  :D  :o  En nu mag ik 'm eindelijk aan de rest van de wereld laten zien!

Zo staat hij in het blad:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/941570_202209646569879_698623963_n.jpg

Voor wie het leuk vindt om te lezen, dit is het verhaal achter de taart:
In februari kreeg ik een mail van CCM of ik een taart wilde maken voor de Beatrix Potter babyshower special. Ik moest het strikt geheim houden, mocht aan niemand foto's laten zien enz. Ik wilde wel mee doen natuurlijk, maar het onderwerp, tja  :think:   :nooo , niet echt schattig! Ik moest namelijk iets doen met het verhaal van Samuel Whiskers, een rat die samen met zijn vrouw wel een pastei wilde maken van Tom, het jonge katje. Boetseren kan/wil ik niet, dus ik moest iets anders verzinnen.
Ik ben toen maar gaan zoeken op allerlei baby thema's uit de tijd van Beatrix Potter en om toch het boek in de taart naar voren te laten komen, heb ik uiteindelijk maar teksten en tekeningen eruit gebruikt.
De taart (dummie) is in het echt te zien bij Lupe van het Taartencentrum in Zoetermeer, ik heb 'm daar vandaag langs gebracht. Bedankt voor het kijken en lezen  :)

Op verzoek heb ik 2 detailfoto's van de middelste laag erbij gezet:

Achterkant gefotografeerd via een spiegel:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BNPDRHFJ.jpg

en de voorkant:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-63ZRC8Y4.jpg

Re: Whaaaaaaaaaaaaa

Wauw! Wat geweldig zeg!!!!!!
Heel erg mooi geworden! En natuurlijk onwijs gefeliciteerd dat je je taart mocht plaatsen! Terecht want je maakt de meest schitterende dingen!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

3

wow weer zo'n schitterende taart. Gefeliciteerd  :thumb:

4

Wat een onwijs mooie creatie!!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Wauw! Wat een schitterende en originele taart! Mijn complimenten!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

Wat een ongelooflijk mooie stapeltaart! En de kleuren passen perfect bij elkaar. Helemaal wauw!!!!!  :Y

Echt bijzonder!

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

8

Meid ik dacht minstens dat je een bruidstaart uit je handen had laten vallen met die noodkreet, maar het was dus een jubelkreet zie ik nu........ :lol:

9

Leuk om gevraagd te worden he. En moeilijk om niets te mogen vertellen :)

Maar wat heb je het super gedaan zeg!!! Echt een prachtige creatie!!  :thumb:  :thumb:

10

Gaaf! Vooral dat 'cadeau-idee' van de middelste taart.

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

11

Magnifiek! En wat een eer dat je voor zoiets gevraagd wordt, dat zegt al genoeg.

Je hebt een prachtige creatie neergezet. Mijn complimenten...en zeker iets waar je trots op mag zijn.

Gefeliciteerd!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

12

geweldig mooi!!! en super leuk dat je gevraagd was en ooooo wat moeilijk om zo lang je mond te houden hihihi. toppie gedaan :thumb:

13

gefeliciteerd en wat een leuke taart

14

Super wat een eer en wat een gave taart!

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

15

Wauw! Wat een superlieve, superleuke taart! :Y

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

Geweldig mooi gedaan.
Wat lijkt me dat moeilijk om geheim te moeten houden.

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!

17

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve en leuke reacties, super!

Het was inderdaad heel erg moeilijk om niets te mogen zeggen en/of laten zien. En afwachten of je wel of niet geplaatst zou gaan worden  :s
Het leukste van dit vond ik toch wel de uitdaging om iets origineels neer te zetten, iets te verzinnen wat niet zo voor de hand ligt.

18

Moodswing schreef:

Meid ik dacht minstens dat je een bruidstaart uit je handen had laten vallen met die noodkreet, maar het was dus een jubelkreet zie ik nu........ :lol:

Hahahaha, ik weet niet of ik dat dan hier op het forum gezet zou hebben  :think:

19

vanessa1982 schreef:

Maar wat heb je het super gedaan zeg!!! Echt een prachtige creatie!!  :thumb:  :thumb:

Ben jij ook een keer gevraagd? Vertel!!!! Is je taart ook geplaatst? Ik ben wel nieuwsgierig hoor  :Y

20

Ik ga het hier ook nog een keer zeggen, dat ik hem echt super gaaf, origineel, mooi vind! Echt heel goed en leuk gedaan.

Groet, Jolanda

Ohhh die is echt heel mooi! En dat kadootje in het midden, super!
Hier mag je echt heel trots op zijn, dit is idd een Whaaaaaaaaaaaaaaaa taart!

22

Tamataartje schreef:
vanessa1982 schreef:

Ben jij ook een keer gevraagd? Vertel!!!! Is je taart ook geplaatst? Ik ben wel nieuwsgierig hoor  :Y

Ja heb vorig jaar een taart gemaakt en die is toen ook geplaatst in het magazine (2 pagina's breed :) ). Was er ook supertrots op :)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205141
Dus kan me helemaal inleven, behalve dat jij wel een moeilijk onderwerp hebt zeg. Ik had toen Less is more, voilet charm.
2 maanden terug was ik weer gevraagd, maar toen haalde ik door persoonlijk omstandigheden helaas de deadline niet. Nu nog een drukke periode gehad, dus moet de dummie nog steeds afmaken. En dat ga ik ook wel doen, want vond het onderwerp te leuk :) Weet alleen niet of hij al uit is, dus ik vertel nog meer even niet wat (wil niets riskeren :))

23

zooooo mooi!!!

24

Fantastische taart!!!!

is de middelste taart ook met fondant bekleed? Het pakpapier zeg maar?

Vind de tekst zo mooi en origineel gebruikt, super!

En die schoentjes zijn super cute!
(staan al heel lang op mijn to-do lijst... toch maar eens gaan proberen)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

25

vanessa1982 schreef:
Tamataartje schreef:
vanessa1982 schreef:

Ja heb vorig jaar een taart gemaakt en die is toen ook geplaatst in het magazine (2 pagina's breed :) ). Was er ook supertrots op :)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205141
Dus kan me helemaal inleven, behalve dat jij wel een moeilijk onderwerp hebt zeg. Ik had toen Less is more, voilet charm.
2 maanden terug was ik weer gevraagd, maar toen haalde ik door persoonlijk omstandigheden helaas de deadline niet. Nu nog een drukke periode gehad, dus moet de dummie nog steeds afmaken. En dat ga ik ook wel doen, want vond het onderwerp te leuk :) Weet alleen niet of hij al uit is, dus ik vertel nog meer even niet wat (wil niets riskeren :))

Dat is ook een hele mooie zeg!  :thumb: 
Ik heb me ook opgegeven voor eventueel volgende issues, vind het toch wel erg leuk!
Ik ben benieuwd naar je dummie!