1

Onderwerp: Ja ja, wéér een... 1D!

En toch komen kijken, leuk!  :lol:

Maar nee het is geen Cars, woezel en pip of wat dan ook... Maar een One Direction taart!

Gevuld met verse aardbeien en rode vruchten mousse.

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-JQQEAC66.jpg

Benieuwd wat jullie ervan vinden :)

2

Re: Ja ja, wéér een... 1D!

helemaal leuk!

is nog ver maar in augustus heb ik er ook 1 staan.
ze wilde er zeker van zijn dat ik hem ging maken dus alvast de plek gereserveerd.
en ik had al meteen ingedachten om een printje van de boys rechtop te zetten ...maar jij bent me voor....helemaal leuk dus!!!!
:thumb:

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Erg leuk! :)

4

spidygirl schreef:

helemaal leuk!

ze wilde er zeker van zijn dat ik hem ging maken dus alvast de plek gereserveerd.
en ik had al meteen ingedachten om een printje van de boys rechtop te zetten ...maar jij bent me voor....helemaal leuk dus!!!!

Dank je! Haha ja idd. Maar wat een gedoe om het netjes omhoog te houden  :nooo uiteindelijk wel gelukt, met veel improvisatie  :D

5 Laatst bewerkt door spidygirl (30-05-2013 16:11)

Nikkiiieee schreef:
spidygirl schreef:

helemaal leuk!

Dank je! Haha ja idd. Maar wat een gedoe om het netjes omhoog te houden  :nooo uiteindelijk wel gelukt, met veel improvisatie  :D

dat is het zeker...ik heb 1x een tante pereboom ( van woezel en pip ) vrij groot rechtop gezet maar ging ook niet zoal ik in gedachten had.

ik denk dat ik het nu op een dikkere lap marsepein plak en daar sate prikkers in doe en dan een paar dagen laten uitharden en dan rechtop de taart in!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

6

Leuk

7

spidygirl schreef:

ik denk dat ik het nu op een dikkere lap marsepein plak en daar sate prikkers in doe en dan een paar dagen laten uitharden en dan rechtop de taart in!

Ja zo heb ik het ook gedaan! En dan die ijzerdraadje er ook nog tussen, maar ik had geen tijd om het uit te laten harden omdat mn collega er van de week mee kwam... Dus was ff een spoedje :) maar ben er wel blij mee en de jarige dame ook gelukkig!

8

Zelfs hier moeten we aan 1d geloven.
Leuke taart zeg :)

Life is a piece of cake.

9

spidygirl schreef:
Nikkiiieee schreef:
spidygirl schreef:

helemaal leuk!

dat is het zeker...ik heb 1x een tante pereboom ( van woezel en pip ) vrij groot rechtop gezet maar ging ook niet zoal ik in gedachten had.

Dan zou ik wel fondant gebruiken, marsepein hardt niet uit.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

10

Dat is idd een goede tip, ik heb ook fondant gebruikt. Alleen zonder tylose omdat ik hem nog wilde buigen en niet wilde breken ;)

11

Leuk!

12

Haha nee je komt er niet meer onder uit Lionne!  :lol:

En dank jullie wel voor de leuke reacties! :)