1 Laatst bewerkt door vanessa1982 (30-05-2013 15:14)

Onderwerp: Onderdelen Kenwood mixers (engelse site)

Even een tip die wellicht ook voor jullie ooit eens nodig kan zijn :)
Ik was nl. op zoek naar een nieuwe klopper (beater) voor mijn Kenwood Pattisier MX271. De mijne heeft nl. een beschadiging opgelopen, waardoor het wit er begint af te bladeren.

Ik ben op Nederlandse sites gaan zoeken en kwam een site (http://www.onderdeelexpress.nl/) tegen waar de klopper € 25,17 , exclusief € 6,95 verzendkosten, kost.
Na nog wat meer zoeken, kwam ik op deze Engelse site voor onderdelen voor alle Kenwood mixers: http://www.4kenwood.co.uk/
Hier kost hij 'slechts' € 11,05 (9,49 pond). En inclusief verzenden naar Nederland € 20,35 (17,48 pond). Dat scheelt dus nogal wat.

2

Re: Onderdelen Kenwood mixers (engelse site)

En je hebt je bestelling ook goed ontvangen enzo?

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

3

Re: Onderdelen Kenwood mixers (engelse site)

Ik heb een klopper besteld bij europarts.
Kon hem in de winkel ophalen bij mij nde buurt. Volgens mij betaalde ik rond de 12 euro voor de klopper.

4

Re: Onderdelen Kenwood mixers (engelse site)

Ik wilde nog even een update geven. Ik heb mijn beater gisteren goed ontvangen. Het was even wachten dus (maar ja dat is vaker uit het buitenland), maar nu heb ik hem wel een stuk voordeliger.

Wat betreft Europart, daar had ik gekeken (ik heb er nl. ook net mijn bakplaat en rooster besteld), maar daar kon ik de beater niet vinden. Alleen de garde voor de MX271. Anders had ik hem echt wel in NL besteld :)

5

Re: Onderdelen Kenwood mixers (engelse site)

De witte klopper die jij denk ik bedoeld staat niet op de site van europart maar is wel te bestellen via de winkel.
Hij is precies hetzelfdevals de orginele :Y
Maar goed je hebt hem nu maar misschien als tip voor anderen.
Bij mij ging de witte verf er namelijk ook af, vandaar de nieuwe.

6

Re: Onderdelen Kenwood mixers (engelse site)

Da's vaag, want ik had het toen ook in een van hun vestiging gevraagd en daar was het antwoord nee  :s  Vandaar ook dat ik verder ben gaan zoeken :)  Maar het is dus inderdaad een tip om ook te informeren ja. Vond het ook geen fijn idee om met afbladerende verf door te mixen (gebruikte nu dus steeds de garde en mijn handmixer, dus ik was blij dat mijn pakketje gister binnen kwam :) ), vandaar dat ik inderdaad ook een nieuwe wilde.