1

Onderwerp: Minecraft taart

Hallo allemaal..!

Ik ben pas begonnen met taarten maken.
Nu is over 3 weken mijn neefje jarig, en zou graag voor hem een verjaardagstaart maken.

Nu zou ik graag een taart willen maken met het thema :
minecraft game.
(Misschien moeten jullie even googlen)

Heb wel al wat voorbeelden zien staan. Maar hebben jullie tips/ideeën voor mij hoe ik zo'n taart kunnen maken?

Alvast bedankt!
Groetjes, Priscilla

Groetjes Priscilla
Maak taarten sinds Juli 2013

2 Laatst bewerkt door Dorien4444 (27-05-2013 17:59)

Re: Minecraft taart

Ik heb een tijdje geleden ook een minecraft taart gemaakt. Zelf vond ik het niet zo'n leuk onderwerp. Ik had toen een vierkante taart bekleed met allemaal bruine en groene blokjes en een TNT er bovenop.
Vond het veel werk. Ontvanger vond het gelukkig wel erg leuk. De taart is nog wel te zien op mijn site bij de jongenstaarten.

Dorien4444 schreef:

Ik heb een tijdje geleden ook een minecraft taart gemaakt. Zelf vond ik het niet zo'n leuk onderwerp. Ik had toen een vierkante taart bekleed met allemaal bruine en groene blokjes en een TNT er bovenop.
Vond het veel werk. Ontvanger vond het gelukkig wel erg leuk. De taart is nog wel te zien op mijn site bij de jongenstaartern.

Leuk om te zien! Mooie taarten heb je trouwens gemaakt!
Ja het is ook niet mijn favoriete onderwerp maar ik weet dat mijn neefje het wel leuk gaat vinden!

Heb jij direct de "blokjes" op de taart/botercreme geplakt?
Of eerst nog dun laagje marsepein, en dan de blokjes erover heen?

Groetjes Priscilla

4

Ik heb de blokjes direct op de botercreme geplakt. Ik hou niet van die dikke lagen. Heb eerst heel veel blokjes in verschillende kleuren uitgestoken en dan plakken maar.

Dorien4444 schreef:

Ik heb de blokjes direct op de botercreme geplakt. Ik hou niet van die dikke lagen. Heb eerst heel veel blokjes in verschillende kleuren uitgestoken en dan plakken maar.

Dank je wel! Hoop dat het allemaal lukt! :)

Groetjes Priscilla