1

Onderwerp: Hoe Pearl lustre spray gebruiken!

Daaaag medebaksters,

Aanstaande dinsdag mag ik mijn eerste bruidstaart in elkaar gaan zetten, super leuk maar ook erg spannend! De Gerbera's, Petunia's en andere bloemen zijn al flink aan het drogen. Het worden 3 taarten op elkaar, 25 cm, 15cm en 10cm.

Nu is mijn vraag aan jullie hoe ik deze 3 taarten moet bewerken met de Pearl lustre parelmoer spray, jhaaaaaa spuiten  :D 

Maar is het aan te raden om eerste alle drie de taarten los parelmoer te spuiten en ze dan te stapelen of zal ik alle 3 de taarten eerst op elkaar stapelen en dan alles in 1x spuiten?

Ik heb namelijk geen idee of zoiets eerst lang moet drogen en of het zelfs daarna nog afgeeft!

De bloemen ga ik ook eerst met pearl spuiten, hoelang moeten deze drogen?

Nou wil morgen ermee beginnen en hoop van jullie wat tips te krijgen  :)

Liefs Ivy

2

Re: Hoe Pearl lustre spray gebruiken!

ik zou eerst stapelen en dan spuiten
anders zie je nog je vingerafdrukken bij het stapelen.

het droogt redelijk snel.

heb je wel genoeg spray?
ik vond dat zo'n spuitbusje toch wel erg snel leeg was
en ook niet te dicht erop met je spuitbus .

bij je bloemen niet te veel eropspuiten....anders worden ze weer slap...is zo zonde van je werk!

succes met je bruidstaart.
ben benieuwd naar de foto's!

groetjes claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Eerst stapelen en dan spuiten! Kun je je bloemen misschien niet beter dusten? Dan worden ze zeker niet zacht...

Sweet as sugar and everything nice

Eerst stapelen dan spuiten. Een busje is ruim genoeg, misschien wel voor 2 3laags taarten, zelfs met ruim sprayen.

Zet hem wel op een draaiplateau  dan is de spray evenredig verdeeld

Het is snel droog hoor!

I never met a calorie I didn't like....

5

Meiden bedankt voor jullie hulp. Heb zelfs twee busjes in huis dus komt goed. Verder heb ik net de helft van m'n bloemen gedust en de helft ingespoten met de spray, heel lichtjes en ze zijn tot nu toe nog niet zacht geworden :)