Onderwerp: Sara met groene vingers, en een met gouden handjes...
Twee Sara's... eentje die altijd druk is in de groentetuin, en eentje die beeldhouwt...
Feedback altijd welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sara met groene vingers, en een met gouden handjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Twee Sara's... eentje die altijd druk is in de groentetuin, en eentje die beeldhouwt...
Feedback altijd welkom!
Die beeldhouwster is zo ontzettend goed bedacht, origineel en goed uitgevoerd. Je poppetjes zijn echt heel mooi.
Tieneke
Die beeldhouwster is idd super!!! Ik vind de bovenste Sara een beetje boos kijken. Misschien de wenkbrauwen iets verder naar buiten plaatsen, dan krijgt ze een andere gezichtsuitdrukking
.
Echt leuk!
Ik vind de bovenste Sara een beetje boos kijken.
dat vond ik ook, maar toen zag ik dat konijntje.... dat aan de sla knabbelt.... Daar zou je toch ook een beetje boos van gaan kijken
Ik vind ze beide erg leuk, maar de beeldhouwster... echt super
Zo leuk hoe ze zelf de 50 uithakt, echt heel goed bedacht en gemaakt

edit: ik ging nog even kijken en zag ineens een Q ipv een 0..... 
knap geboetseerd hoor! ziet er heel mooi uit! en iid misschien de wenkbrauwtjes iets uit elkaar, dat maakt de tuinierster iets vriendelijker wellicht!
Heel leuk!
Mooi gemaakt beide....de beeldhouwster idd heel echt hoe ze zo gebogen naar haar werk kijkt,top 
Beeldhouwster is inderdaad erg leuk.
Prachtig, allebei. Die groenten zien er ook super uit. Maar die beeldhoudster is helemaal origineel.
Bedankt allemaal voor jullie reacties...
Ik vond zelf ook de bovenste Sara wat boos kijken... wilde het eerst nog veranderen, maar net als een van de reacties hier boven had ik zoiets van... ik laat het mooi zo door het konijntje wat aan de sla knabbelt 
En verder de Q i.p.v. de 0... ik heb wel 10 x de tappits nagekeken, maar ik heb er geen 0 opzitten vreemd genoeg... daarom maar de Q 
En verder de Q i.p.v. de 0... ik heb wel 10 x de tappits nagekeken, maar ik heb er geen 0 opzitten vreemd genoeg... daarom maar de Q
ikke kijken natuurlijk
, maar idd, geen 0.... raar hoor. Ik denk dat ik dan eerder de O zou nemen dan de Q, maar begrijp nu je probleem 
Wauw, super allebei!!!!!!!Zo grappig!!!
Heel leuk
In de beschrijving die bij de tappits zit, staat dat je de O als 0 kan gebruiken
.
O kijk... dat heb ik natuurlijk weer helemaal niet gezien... Maar in dit geval vond ik de Q net iets sierlijker dan de O...
Alle twee erg leuk en origineel, de figuurtjes zijn mooi geboetseerd.
Die 50 half uitgehakt super idee!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sara met groene vingers, en een met gouden handjes...