Onderwerp: Niet onze smaak, maar wel tevreden

Soms krijg je een opdracht om een taart te maken die je zelf niet mooi vind. De opdrachtgeefster van deze taart stuurde ons een foto van een taart die ze mooi vond.

Ondanks dat het niet onze smaak is zijn we echter wel erg tevreden met het resultaat. Het idee van de taart op de foto is er nog wel.. maar hij lijkt er totaal niet meer op.
Vandaag wordt de taart opgehaald en gaat hij mee naar belgie! voor het eerst zijn we de maand wel blij met de lage temperaturen haha.

http://farm8.staticflickr.com/7304/8824544314_d8e4287784.jpg

2

Re: Niet onze smaak, maar wel tevreden

Hij ziet er in ieder geval heel netjes uit. En die kleur groen vind ik wel mooi hoor, in combinatie met wit. Maar mijn smaak is het ook niet  :nooo

3

Hij is heel mooi geworden. idd ook niet mijn taart maar zeker hele mooie kleuren!

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

4

Ik vind deze echt wel heel mooi geworden, mooie kleuren en bloemen. 't is niet mijn stijl maar ik vind het echt  knap gemaakt!

5

Mag je zeker heel tevreden mee zijn hoor, hele mooie "frisse" kleur groen zeg! :Y  :Y

6

Ik vind wel mooi mooi en stijlvol, en inderdaad een zeer mooie tint groen!

7

Haha leuk toch hoe smaken verschillen!
Ik houd juist wel van deze klassieke stijl  :Y  Chique taart hoor.

* * * Have your cake and eat it too * * *

Het is inderdaad leuk hoe smaken verschillen. De dame die de taart besteld heeft was er in ieder geval erg blij mee. Maar ooh wat doet het zeer als je mooie taart netjes in een volle achterbak gepropt wordt en de boodschappen er tegenaan gezet worden tegen het schuiven.

Ik hoop zo dat hij netjes aangekomen is zodat ze de taart in het echt ook nog mooi kan vinden... (Hij werd niet door haarzelf opgehaald)

Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

9

Hij ziet er erg leuk uit, ook al is het mijn persoonlijke smaak niet

10 Laatst bewerkt door Rooslovesroze (29-05-2013 14:25)

Ik vind hem erg mooi gemaakt, mooie kleur ook. Vind je bloemen ook heel mooi. Ik hou zelf niet van dat goud er in, maar goed idd smaken verschillen.

Ohh daar zou ik ook van balen als ze hem zo vervoeren... Heb ik een keer met cake pops gehad, uren gezeten op al die vlinders en bloemetjes en dan kwakken ze het zo in de auto dat ik denk, nou zijn alle vleugels en blaadjes gebroken. Heb je nog wat gehoord van degene waar hij voor was? Is hij goed aangekomen?

11

Inderdaad ook niet echt mijn stijl maar ik vind 'm toch mooi, gewoon omdat het allemaal zo goed klopt. Ik vind de bloemen heel mooi gemaakt, net porselein!