Onderwerp: Voor het eerst koekjes versierd
Erg leuk om te doen. Wel veel voorbereiding voordat je kunt starten. Ben benieuwd wat jullie van mijn eerste poging vinden.
mei2013 204 by Annemarie29578, on Flickr
Groetjes Annemarie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor het eerst koekjes versierd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Erg leuk om te doen. Wel veel voorbereiding voordat je kunt starten. Ben benieuwd wat jullie van mijn eerste poging vinden.
mei2013 204 by Annemarie29578, on Flickr
Zo leuk! Zijn ze nou erg zoet of valt het mee?
Wat een moppies met die lieve blosjes.
Ellen, zo zoet zijn ze niet hoor. Je maakt het deeg met veel minder suiker, dus dat heft de zoetheid van de royal icing netjes op.
Tieneke
zien er mooi uit
maar wat een hoop werk
heeel mooi
Heel leuk!
o prachtig wil het ook gaan proberen
Schattig.
Wat mooi en vrolijk ook. Wordt blij als ik er naar kijk maar hoe maak ze ze? en hoe zorg je dat de kleuren en vormen niet in elkaar over gaan lopen?
Heeeel erg leuk!! (heeeeh die uitsteker heb ik ook;)), maar zijn de koekjes nou zo dik of zie ik het verkeerd?
Heel erg schattige koekjes, super!
Bedankt allemaal
Zo leuk! Zijn ze nou erg zoet of valt het mee?
Dat valt echt heel erg mee.
Wat mooi en vrolijk ook. Wordt blij als ik er naar kijk maar hoe maak ze ze? en hoe zorg je dat de kleuren en vormen niet in elkaar over gaan lopen?
Door de icing te laten drogen voordat je verder gaat met de volgende kleur.
Heeeel erg leuk!! (heeeeh die uitsteker heb ik ook;)), maar zijn de koekjes nou zo dik of zie ik het verkeerd?
Ik had een workshop gevolgd en daar werden uitrol latjes van een halve cm geadviseerd. Ik heb minder genomen en vind het nog aardig dik.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor het eerst koekjes versierd