1

Onderwerp: Sugar craft gun uitgeprobeerd...

Vandaag mijn Sugar craft gun binnen gekregen....dus die moest ik natuurlijk wel even uitproberen...ik had nog wat mix voor biscuit in de kast staan en er lag nog een restje oranje en witte fondant...en dit heb ik ervan gemaakt...het is een klein taartje van 18cm,gevuld met sinaasappelcrème en slagroom. Afgesmeerd met een restje botercreme. . ik heb geen idee of deze combi lekker is...iemand ervaring?

Het taartje is niet zo heel netjes, heb hem vanavond eigenlijk even vluchtig gemaakt, maar vind het wel leuk om hem ff te showen...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZWQONKJ7-D.jpg

2

Re: Sugar craft gun uitgeprobeerd...

Ik heb geen ervaring met deze combinatie van smaken, maar lijkt me wel oke, toch?
Heb je met de sugargun de lijnen gemaakt die vanuit het midden naar beneden lopen? Ik heb namelijk ook pas een sugargn gekocht en nog een beetje zoekende wat voor leuks ik er allemaal mee kan maken.
Deze is leuk!

3

Ik heb geen ervaring met deze combinatie van smaken, maar lijkt me wel oke, toch?
Heb je met de sugargun de lijnen gemaakt die vanuit het midden naar beneden lopen? Ik heb namelijk ook pas een sugargn gekocht en nog een beetje zoekende wat voor leuks ik er allemaal mee kan maken.
Deze is leuk!

4

Deze is leuk!

5

Sorry 1x was genoeg  :o

6

haha... Gisteravond heb ik idd die lijnen gemaakt die van het middan naar beneden lopen.. Ging eigenlijk prima, tot aan de laatste 2 à 3 slierten...toen leek het wel alsof hij doorsloeg als ik hem inkneep. Vanmorgen weer geprobeerd maar nu zet hij helemaal geen druk meer op het fondant. Het handvat lijkt wel lam te zijn, er zit veel speling in als ik hem gewoon loslaat...dus heb even een mail gestuurd naar de webshop waar ik hem gekocht heb. Hopelijk kunnen ze me verder helpen. Maar wat ik er gisteren mee gedaan heb, werkt hij fijn!

7