1

Onderwerp: hoi allemaal

Hallo Allemaal

Ik heet Melissa en ben 28 jaartjes jong. Ik ben moeder van een zoon (4) genaamd Keano. Ik heb altijd al op dit forum gekeken en vond het altijd fascinerend om te zien wat jullie maakte. Je ziet echt de geweldigste taarten hier voorbij komen waardoor ik verslaafd geraakt ben hahaha. Ben nog lang niet zover als sommige hier maar vind het heerlijk om lekker crea bezig te zijn. Ik kijk vaak op het forum voor leuke ideeen en vooral tips. Mocht je het leuk vinden, zou je een kijkje kunnen nemen op mijn pagina www.facebook.nl/bakingsiss en misschien een Like'je kunnen achterlaten.Meiden, ga vooral door met al die prachtige creacties en tips te delen, want ze zijn behoorlijk leerzaam.

Liefs Melissa

Like and share onze pagina op Www.facebook.nl/bakingsiss

2

Re: hoi allemaal

Ha Melissa,

We zijn er hier met een heel stel:  beginners tot gevorderden en het is een gezellige boel. Leuk dat je je aansluit.
Ik ben benieuwd naar jouw creaties.
En er is hier idd genoeg te lezen en te bekijken.

Veel plezier!

Welkom :)

4

jufjeA schreef:

Ha Melissa,

We zijn er hier met een heel stel:  beginners tot gevorderden en het is een gezellige boel. Leuk dat je je aansluit.
Ik ben benieuwd naar jouw creaties.
En er is hier idd genoeg te lezen en te bekijken.

Veel plezier!

Hoi

Dank je wel. Je ziet idd prachtige taarten voorbij komen, je haal er veel inspiratie uit.

Groetjes Melissa

5

Simpeltaartje schreef:

Welkom :)

Dank je wel  :)

Groetjes Melissa