Onderwerp: Boedha
tja wat maak je voor iemand die boeddha's verzameld...
gevuld met aardbei en vanille crème en aardbeienconfituur
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boedha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
tja wat maak je voor iemand die boeddha's verzameld...
gevuld met aardbei en vanille crème en aardbeienconfituur
Mooi hoor!!
Heb je daar een mal voor gebruikt of zelf geboetseerd?
Mooie bloem ook!
(buiten het topic om: wanneer komt er een nieuwe workshop royal icing? Ik wil deze graag gaan volgen!! (liever niet op zaterdag
)
prachtig een vraagje waar koop je die mal
Dat si grappig, laatst in de taartenshop waren ze ook bezig met een Boeddha taart!
Hij is leuk geworden!
die boeddha heb ik zelf gemaakt uit 1 stuk fondant, behalve de oren die heb ik wel apart gemaakt
@arinas: de volgende cursus komt pas weer na september denk ik, tot aan de zomervakantie zit ik vol en daarna heb ik 4 jarige kids . Ik zal kijken of er genoeg animo is om hem door de weeks te plannen
Haiiii hey wat gaaf
Ik heb thuis een beeldje exact zelfde boedha wat.knap van je.
Ik moet binnen kort ook een budha maken en dacht aan zelfde budha. Was het.moeiljjk boetseren??
Haiiii hey wat gaaf
Ik moet binnen kort ook een budha maken en dacht aan zelfde budha. Was het.moeiljjk boetseren??
dan hebben wij hetzelfde beeldje in huis
nee viel wel mee. Ik heb een stuk fondant gepakt ongeveer even groot als het beeldje en goed soepel gekneed en toen in model gebracht. de fijne lijntjes gewoon met een tooltje erin gemaakt.
Liya schreef:Haiiii hey wat gaaf
Ik moet binnen kort ook een budha maken en dacht aan zelfde budha. Was het.moeiljjk boetseren??dan hebben wij hetzelfde beeldje in huis
![]()
nee viel wel mee. Ik heb een stuk fondant gepakt ongeveer even groot als het beeldje en goed soepel gekneed en toen in model gebracht. de fijne lijntjes gewoon met een tooltje erin gemaakt.
Nou idd zeg hebben we zelfde beeldje 
Grappige is dat ik een taart ga maken voor ex collega, en ooit jaren terug had ik dat beeldje van haar gekregen
die ziet ze strax trug op de taart. Hopelijk zo mooi als.die van jou.
Bedankt voor uitleg kga het ook proberen.
Vind het nou eenmaa duur om.een mal te maken.
Groetjes Liya
dat gaat vast goed komen
ik werk niet graag met mallen, vind het leuker om dingen zelf te maken
Heeel heeel mooi geboetseerd 
Misschien dat ik hem opsla voor later, als je daar geen probleem mee hebt natuurlijk?
(ik hoor het dan wel van de workshops!! (bijbaan en school en taartworkshops is niet altijd goed te combineren
)
natuurlijk mag je hem opslaan
ik zal tzt de cursus weer plaatsen onder het kopje workshops hier op het forum
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boedha