1

Onderwerp: Het toetje in het kippenhok

Afgelopen zondag hadden we een familiereünie in de tuin van mijn ouders. Heerlijk weer, heel gezellig, en heerlijk eten. En ik mocht het toetje verzorgen! Het eten werd geserveerd in het oude kippenhok, een klein stalletje achterin hun tuin dat is omgebouwd tot eetkamer buiten. Met één muur weggehaald kan je heerlijk droog en uit de tocht zitten, maar toch buiten zijn. Al was dat niet nodig, met het weer van zondag!

http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/603777_453449964743587_1449781760_n.jpg

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/972004_453449918076925_649829883_n.jpg

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/946560_453449991410251_152426027_n.jpg

Mmm! :)

2

Re: Het toetje in het kippenhok

ziet er errug mooi en lekker uit :Y  Leuk zo die kwarktaartjes :thumb:
:think: wat was het allemaal? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Ohja! De uitleg vergeten :+

Het ware kleine citroen-kwarktaartjes en zwartebessen-kwarktaartjes met chocokruimelbodem, strawberry shortcake kabobs (van pinterest gejat), lemon bars, een cakerol met zwitserse room en kiwi, smoothie shots met vers geperst sinaasappelsap, banaan, mango en aardbei, aardbeien in een chocoladejasje, zelfgemaakte marsepeinbonbons, en rocky road met lange vingers, gember en cranberries.

4

vind de kwarktaartjes superleuk gepresenteerd, wil wel weten welk malletje je daarvoor hebt gebruikt!
Ziet er allemaal super lekker uit!

5

Uh... het is een siliconenmalletje dat ik ooit bij de pipoos heb gekocht, geloof ik. Ik weet het niet zeker meer!

6

Wauw, dat ziet er feestelijk uit. Inderdaad leuk hoe je de kwark hebt gepresenteerd, volgens mij heeft Xenos ook zulk soort mallen in het assortiment (of kleiner...).

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

Dat ziet er mooi, heerlijk en goed verzorgd uit! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

Dat ziet er prachtig uit, en allemaal even lekker zo te horen.

Loon wat leuk!!! Ik heb dat malletje ook, maar krijg je het daar zo makkelijk uit dan? Heb ze eerlijk gezegd nog nooit gebruikt. Best zonde zie ik nu.

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

10

Wat een leuk gezicht al die smakelijke toetjes  :thumb:

Christine.

11

zeker mmmmmm!!! en ook fantastisch mooi gepresenteerd!  :thumb:

12

Bedankt allemaal! :)

IngridV_1973 schreef:

Loon wat leuk!!! Ik heb dat malletje ook, maar krijg je het daar zo makkelijk uit dan? Heb ze eerlijk gezegd nog nooit gebruikt. Best zonde zie ik nu.

Wel als je ze even in de vriezer doet ;)

13

Ik ben soms best wel een beetje blond hoor, maar hoe maak je het dan ondersteboven? want eerst de kwark erin, en dan de bodem lijkt mij lastig?

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

14

Nee hoor! Probeer het maar eens :)