1

Onderwerp: cakepop vraagje

Binnenkort moet ik voor een feestje cakepops maken  :) van te voren eerst oefenen... en tips aan jullie vragen

Kan je cakepops goed invriezen, ook als ze versierd zijn?
En wat is lekkerder, cakepops uit een vorm of cake gemengd met frosting...

:)  :)  :)

2

Re: cakepop vraagje

Na het bakken van de cakepops en als ze afgekoeld zijn zet ik het stokje erin. Dan gaan ze de diepvries in. Ik vind het makkelijk om een voorraadje te hebben en het is vervolgens ook nog eens makkelijk als je er het chocolaagje omheen maakt. Persoonlijk vind ik de cakepops lekkerder als je ze gewoon bakt bijvoorbeeld met een cakepopmaker.  Bij het verkruimelen van cake met een of ander mengseltje worden ze zo machtig. Maar goed dat is wel persoonlijk. Of je ze gedecoreerd in de vriezer kunt bewaren weet ik niet. Nooit gedaan.

3

cakepops zelf maken vind ik veel lekkerder hier zijn ze gek op oreokoekjes met roomkaas.

4 Laatst bewerkt door Dorien4444 (22-05-2013 21:39)

majeba schreef:

cakepops zelf maken vind ik veel lekkerder hier zijn ze gek op oreokoekjes met roomkaas.

Klopt dat is dan wel weer erg lekker. Ik bedoel met niet lekker de verkruimelde cake met een of ander goedje waar dan bolletjes van gedraaid worden.

5

Ik vind zelf maken met verkruimelde cake of oreo's of zelf bakken met cakepopmaker of cakepop blik allebei wel lekker. Maar die met verkruimelde cake/oreo's zijn  inderdaad heel erg machtig. Als het voor een opdracht is, zou ik denk ik toch voor gebakken cakepops gaan. Dit is wat algemener(minder smaak gebonden). Cake lust eigenlijk iedereen wel, terwijl de gemengde kruimels niet door iedereen lekker gevonden wordt.