1 Laatst bewerkt door taartjesdroom (19-05-2013 00:15)

Onderwerp: Mijn aller-, allerlaatste bruidstaart met lavendel

De taart moest alleen bestaan uit cake en botercreme. Graag 3 kleuren cake, grof afgesmeerd met botercreme en lavendel op de taart. Als voorbeeld hadden ze een collage meegestuurd:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QS7ZUTTI-D.jpg

Ik had nog nooit een taart zonder fondant gemaakt, dus vond het wel weer een uitdaging :)  Uiteindelijk is dit het geworden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQL63PZB-D.jpg

En de binnenkant:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZHZUEBBZ-D.jpg

Ik kreeg direct 's avonds al een enthousiast mailtje en vandaag nog een bedankkaartje in de bus!

Re: Mijn aller-, allerlaatste bruidstaart met lavendel

Super geslaagd, ziet er erg mooi uit.
ik vind dat groffe erg mooi en dan die lavendel erbij erg mooi, ook de biscuits zijn erg goed gelukt qua kleur, mooi.
Toppie alles bij elkaar :thumb:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

3

Prachtige taart!!  :thumb:
Waarom allerlaatste?

4

Super mooi zeg, mooie kleuren ook!

5

Mooi geworden. Handig ook zo'n collage. Ik heb ook gemist waarom het je laatste bruidstaart is.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

6

een hele mooie taart!!
laatste taart met lavendel bedoeld ze annemarie zoals ik het lees. erg veel werk lavendel bloemen maken :)

Dank voor de reacties!

Nee, dit is echt mijn allerlaatste bruidstaart. Ik ga stoppen met mijn bedrijfje omdat ik mijn grote droom ga waarmaken en de taarten passen daar qua tijd niet in...

monique69 schreef:

een hele mooie taart!!
laatste taart met lavendel bedoeld ze annemarie zoals ik het lees. erg veel werk lavendel bloemen maken :)

Ik dacht ook dat het heel veel werk was, maar dat is juist het tegenovergestelde :Y

9

ziet er erg mooi uit!

jammer dat je stopt!
maar dan ben ik natuurlijk wel erg nieuwschierig wat je droom is ?

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

10 Laatst bewerkt door taartjesdroom (19-05-2013 09:14)

spidygirl schreef:

ziet er erg mooi uit!

jammer dat je stopt!

:D 
Ik ben een eigen praktijk aan het opzetten voor kinderen en jongeren met autisme, hun ouders en voor leraren en gastouders. Begeleiding, advies, ondersteuning en voorlichting. Ik doe dit werk al jaren en wil dit voor mezelf ook al jaren, maar altijd gedacht dat ik dat niet kon. Met het taartbedrijfje liep het prima, heel veel van geleerd.... Dus waarom zou ik de sprong dan niet wagen? Sta er nu heel zeker in en heb er heel veel zin in! Woehoeeee :lol:

11

Prachtige allerlaatste taart!!!

Heel veel succes en plezier met het opzetten van je bedrijf!!!!

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

12

Prachtige taart!!! Mooi ook, die lavendel (ben zelf ook gek op lavendel)
Jammer dat je stopt, maar wens je heel veel succes met je eigen praktijk!  :)

13

taartjesdroom schreef:
spidygirl schreef:

ziet er erg mooi uit!

jammer dat je stopt!

:D 
Ik ben een eigen praktijk aan het opzetten voor kinderen en jongeren met autisme, hun ouders en voor leraren en gastouders. Begeleiding, advies, ondersteuning en voorlichting. Ik doe dit werk al jaren en wil dit voor mezelf ook al jaren, maar altijd gedacht dat ik dat niet kon. Met het taartbedrijfje liep het prima, heel veel van geleerd.... Dus waarom zou ik de sprong dan niet wagen? Sta er nu heel zeker in en heb er heel veel zin in! Woehoeeee :lol:

prachtige taart....maar ook een prachtige droom die je gaat waarmaken.Heel veel succes.....er zullen mensen heel blij met je zijn :thumb:  :thumb:  :thumb:

14

Erg mooi, heb je een close-up van de lavendel?

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

appeliete schreef:

prachtige taart....maar ook een prachtige droom die je gaat waarmaken.Heel veel succes.....er zullen mensen heel blij met je zijn :thumb:  :thumb:  :thumb:

Wat lief! Dank je  :o

anouckjewel schreef:

Erg mooi, heb je een close-up van de lavendel?

Nee, helaas niet. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb!

Maar zo heb ik hem gemaakt:
http://m.youtube.com/#/watch?v=L2HQi1t1 … 2HQi1t1tGA

17

Wat een prachtige taarten, heel mooi die zachte kleuren aan de binnenkant (ga ik onthouden   :)  ) en het afsmeren van de taart op die manier vind ik er altijd heel smakelijk uit zien. Top!

Jammer dat je gaat stoppen met de taarten, maar de reden waarom is natuurlijk fantastisch, wat nobel van je.

Ik hoop dat je wel af en toe nog je neus hier laat zien!!!

18

Heel mooi en een mooie afsluiter. En je zal ook  zeker slagen met je ander bedrijf. Geniet ervan en mijn diepe respect hiervoor. Groetjes, Noëmí ook een gezinsbegeleidster met een soortgelijke droom ;)

Be in love with what you have

19

Ik vind hem geweldig mooi.
Heel veel succes met je droom, gaat vast helemaal goed komen  :thumb:

20

Respect!

Mooie taart en mooie droom. Succes in de toekomst en hope to see you back here...

21

Hele gave taart en petje af dat jij je droom achterna gaat!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

22

Mooie taart. Succes met je droom en bedankt voor de link.

23

Wat een mooie taart!
Super dat je je droomwaar gaat maken,jammer voor ons dat we je mooie taarten niet meer kunnen bewonderen.
Ik hoop dat je toch nog af en toe taartje post :)

Jeetje, wat een lieve reacties, zowel op het stoppen als op mijn droom! Dat doet me echt goed  :) 

Inmiddels hard aan het werk aan mijn nieuwe website, mochten mensen interesse hebben: autismepraktijkvlietlanden.nl

Ik blijf nog steeds taarten voor mijn kids en voor de Guusje Nederhorst Foundation maken, dus jullie zien me vast nog wel hoor. Afscheid nemen van het forum ben ik niet van plan, taart is nu eenmaal in mijn bloed gekropen, haha   :lol:

prettygem schreef:

Heel mooi en een mooie afsluiter. En je zal ook  zeker slagen met je ander bedrijf. Geniet ervan en mijn diepe respect hiervoor. Groetjes, Noëmí ook een gezinsbegeleidster met een soortgelijke droom ;)

Wat leuk, wist ik helemaal niet! Enne.... Dromen zijn om uit te laten komen!  ;)