1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart!

Wat een werk, ben blij dat er 168 uren in de week zitten. Maar het is gelukt. Mijn eerste bruidstaart. Erg grappig; nadat mijn zus had gezegd dat ze wilde dat niemand ging stressen voor hun bruiloft, vroeg ze of ik hun bruidstaart wilde maken.  :s Stress!! Zelfs nog nooit een taart met fondant gemaakt. Haha, maar voor m'n zus wil ik zeker een poging wagen. Hard geoefend en dit is het resultaat.
Super blij mee en zij ook.
Heb veel op deze site voor tips gekeken. Bedankt allemaal!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDFVCJ7U.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6YR7UXB.jpg

2

Re: Mijn eerste bruidstaart!

ik heb je ff gemeld je staat in de verkeerde rubriek ;)  wel een hele mooie taart :thumb:

Maar voor de rubriek 'stel je voor' is dit wel even een coole binnenkomer  :Y .

Echt je eerste fondanttaart? Ik sta te klapperen met mijn oren. Wat een werk en wat een gedurfde prestatie voor je eerste keer.

4

Wow, een eerste bruidstaart en gelijk 7 hoog, supergoed gelukt  :Y

5

[MOVE] -> bruids- en stapeltaarten

6

Wauw de 1e bruidstaart en dan ook meteen een megataart van 7 hoog! Hij super mooi!

7

Goed gelukt en wat een uitdaging inderdaad. Zo hoog stapelen gelijk.
:thumb:

8

Wat een lef voor de eerste keer, maar je hebt het prima gedaan, wat een prestatie............. :thumb:

Zo, dat is gelijk een sprong in het diepe. Petje af.
Heel mooi

10

Mijn hemel....

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

11

mieperdepiep schreef:

Maar voor de rubriek 'stel je voor' is dit wel even een coole binnenkomer  :Y .

Echt je eerste fondanttaart? Ik sta te klapperen met mijn oren. Wat een werk en wat een gedurfde prestatie voor je eerste keer.

Ehm, in welke rubriek zit ik nu dan? Haha, nog niet echt bekent met deze site  ;) Moet ik nu nog iets doen om hem te verplaatsen?

Toen er werd gevraagd of ik de bruidstaart wilde maken, had ik inderdaad nog nooit een fondant taart gemaakt, maar daarna wel een paar geoefend hoor!  :)

12

Hij is voor je verplaatst naar de bruidstaarten rubriek.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

13

Wowwwwww... heel erg mooi! Heb je de rozen ook zelf gemaakt? Ik begrijp je stress heel erg goed, ik moet voor 7 juni mijn eerste bruidstaart maken. Heb eigenlijk al spijt dat ik toegezegd heb, heb er helemaal de bibbers van!

14

Prachtig !!!! En dan ook nog voor de 1e keer  :think: ; wauw !!!!

Petje af, hoor !!! :Y

Die rozen zijn ook heel mooi !!!!!!

Welke vullingen had je gebruikt ?

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

15

Zo HALLO, wat dacht je? Klein stapeltje om mee te beginnen? Goed gedaan hoor! :thumb:

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

16

.............................

:think:
ik heb al best wat taarten gemaakt, maar zou hier toch effe over na moeten denken.....
jij doet het gewoon! en nog vierkanten ook, met weinig verbloemmogelijkheden.....

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: diepe buiging hoor :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

17

Ik raap even mijn kin van de tafel af hoor. Wat een uitdaging en wat heb je dat goed uitgevoerd zeg! Ik ben al ruim drie jaar met taarten bezig, maar 7 hoog zou ik niet aandurven.  :+

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

Meen je niet?? Je had nog nooit met fondant gewerkt en dan ga je voor een 7 laags??? Ik ben al meer dan een jaar bezig en vond mijn eerste tweelaags onwijs spannend...
Ik vind hem prachtig! Wat zullen je zus en haar man blij geweest zijn.

19

wow dat noem ik nog een stapelen. erg mooi!  ;)

20

Wow !!!! Goed gedaan  :Y

21

Schitterende taart.  Respect!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

22

Whoo wat een taart, echt heel mooi.

Mijn eerste stapel taart zakte in, en jij maakt gelijk een taart van 7 lagen!

23

katti schreef:

Wowwwwww... heel erg mooi! Heb je de rozen ook zelf gemaakt? Ik begrijp je stress heel erg goed, ik moet voor 7 juni mijn eerste bruidstaart maken. Heb eigenlijk al spijt dat ik toegezegd heb, heb er helemaal de bibbers van!

Ja, de rozen zijn ook zelf gemaakt, heel veel youtube filmpjes gekeken. Deze is met een uitsteekvormpje voor rozen gemaakt (3 laags) en de uiteinden van de blaadjes met een rollertje uitgedund, waardoor ze wat gaan kreukelen. http://www.youtube.com/watch?v=q4vBCy-W6uc

Succes met jou bruidstaart, geeft wel een kick als je hem af hebt! Dus het spijt gevoel is dan al snel verdwenen  :)

24

Astrid73 schreef:

Prachtig !!!! En dan ook nog voor de 1e keer  :think: ; wauw !!!!

Petje af, hoor !!! :Y

Die rozen zijn ook heel mooi !!!!!!

Welke vullingen had je gebruikt ?

Dank je wel. De onderste laag was chocolade biscuit - dan banketbakkersroom met aardbeienlikeur - heel dun chocoladegenache laagje - blanke biscuit - aardbeienjam - chocolade biscuit. Was een erg lekkere combinatie, veel complimenten over gehad. En het handige was dat deze in te vriezen en lang buiten de koelkast te bewaren was.

25

Ontzettend gaaf!