1

Onderwerp: Vinden jullie haar jurk te kort of niet ? (eerste prinsessen taart)

Mijn eerste prinses taart. De vorm van de jurk was met Wilton wonder bakvorm gemaakt. Heb nog één lage taart op de bodem toegevoeg maar toch vond ik het  jurk nog te kort is (of te dikke jurk??). Ziet niet zo elegant uit. De jarige was gelukkig erg blij met haar taart.
Wat vinden jullie ?

http://farm8.staticflickr.com/7285/8737879522_313a4be829_z.jpg
Untitled

http://farm8.staticflickr.com/7282/8736754827_a1fa2eb298_z.jpg
Barbie cake

2

Re: Vinden jullie haar jurk te kort of niet ? (eerste prinsessen taart)

De taart is echt prachtig!!  Maar ik snap wel wat je bedoeld. Ik zou dat ook hebben namelijk.  Maar het misstaat zeker niet.  HIj is heel mooi gemaakt  :thumb:
Ik snap dat de jarige erg blij was met haar prinses :)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

3

ik vind het een prachtige prinses :Y  :thumb:

maar snap je punt.....  :think: zat je wondermold wel vol? of heb je de kleine mold gebruikt? hij lijkt me kleiner dan normaal, zeker wanneer je er al een laag onder hebt gedaan....

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Prachtige taart en dat de jurk wat kleiner is geeft helemaal niets, wat ik wel jammer vind is dat je de aanhechting van de armen naar het lichaam ziet waardoor het er een beetje nep uitziet.
Het was mooier geweest als je de barbie bijv een kort mouwtje had gegeven of een stola, zodat je die aanhechting niet ziet.
Maar zoals gezegd verder echt een super mooie barbietaart

Ik vind hem ook erg schitterend :Y , mooi geplooid en de lengte van de jurk vind ik prima :thumb:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

6

Ik vind de jurk heel erg mooi, zo met dat goud  :thumb:
Ik moet eerlijk zeggen dat, toen ik je topictitel las, ik een veel kortere rok had verwacht. Ik vind het reuze meevallen (zie soms rokken voorbij komen die veeeel korter zijn  ;) )
Ik wil ook ooit een wondermold, maar denk dat ik dan met pinpoppetjes ga werken en niet hele barbies. De verhoudingen kloppen dan beter en je zit ook niet met zo'n gat in de taart  ;)
Nu bak ik in mijn Kenwood mixkom en daar pas precies een barbie(+ benen) in.

7

Carien schreef:

ik vind het een prachtige prinses :Y  :thumb:

maar snap je punt.....  :think: zat je wondermold wel vol? of heb je de kleine mold gebruikt? hij lijkt me kleiner dan normaal, zeker wanneer je er al een laag onder hebt gedaan....

Bedankt carien,..
Ik wist helemaal niet dat er twee verchilende wonder molds zijn. Maar ja, de wondermold was toen niet vol ziet, dat is misschien het reden.. ;))

8 Laatst bewerkt door Arilena (14-05-2013 14:27)

Marulanda schreef:

Prachtige taart en dat de jurk wat kleiner is geeft helemaal niets, wat ik wel jammer vind is dat je de aanhechting van de armen naar het lichaam ziet waardoor het er een beetje nep uitziet.
Het was mooier geweest als je de barbie bijv een kort mouwtje had gegeven of een stola, zodat je die aanhechting niet ziet.
Maar zoals gezegd verder echt een super mooie barbietaart

Bedankt voor je tips marulanda, nu zie ik wel wat jij bedoeld...  een stola is inderdaad een leuk idee...;))

9

Mooie barbie taart

10

ik vind hem ook erug mooi!! stoort me niet dat hij misschien een paar cm hoger had gekund!!

11

Mooi !!

12

Esther68 schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat, toen ik je topictitel las, ik een veel kortere rok had verwacht. Ik vind het reuze meevallen (zie soms rokken voorbij komen die veeeel korter zijn  ;) )
Ik wil ook ooit een wondermold, maar denk dat ik dan met pinpoppetjes ga werken en niet hele barbies. De verhoudingen kloppen dan beter en je zit ook niet met zo'n gat in de taart  ;)

Bakken in een kennie kom?? Heej das nog een goede tip!  :thumb:  Dus t kan gewoon?  :think:

En ik vind je prinses heel leuk!.  :thumb: Heb hem opgeslagen :o

Ik vind hem prachtig  :D

14

Dit zijn tenminste natuurlijke verhoudingen ipv Barbiematen ;)

Wat denk ik ook zou schelen (voor een volgende keer) is als je de barbie niet tot in haar middel in de taart zet, maar tot halverwege haar heupen. Dat scheelt in de lengte van de rok natuurlijk niets maar het geheel ziet er dan wat eleganter uit.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

15

Ik vind hem ook gewoon heel mooi!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

16

Safiye schreef:
Esther68 schreef:

Bakken in een kennie kom?? Heej das nog een goede tip!  :thumb:  Dus t kan gewoon?  :think:

En ik vind je prinses heel leuk!.  :thumb: Heb hem opgeslagen :o

Het kan alléén als er geen rubberen ring onder de kom zit.
Een blanda van 20 + een biscuit van 20cm er onder is ook een goede oplossing.

Mooie jurk en ja inderdaad wat aan de korte kant maar door dat de jurk erg aanwezig en mooi is valt het minder op.
Heb je gewoon net als een plooi taart de jurk gemaakt?
Erg goed bedacht!

Taart Smakelijk is de naam

17

Dank jullie wel allemaal, wat een geweldige feedback en tips heb ik van jullie gekregen !!!!

Esther 68: toevalig heb ik ook kenwood mixer thuis...goede idee! En ja, ik heb dat als een plooi taart gemaakt. Niet erg netjes gedaan maar wel makelijker.

18

Miss Pebble schreef:

Dit zijn tenminste natuurlijke verhoudingen ipv Barbiematen ;)

Wat denk ik ook zou schelen (voor een volgende keer) is als je de barbie niet tot in haar middel in de taart zet, maar tot halverwege haar heupen. Dat scheelt in de lengte van de rok natuurlijk niets maar het geheel ziet er dan wat eleganter uit.

Ja, dat dacht ik ook. Wel een schitterende taart geworden trouwens!

Tieneke

19

Ik vind hem erg mooi gelukt!

Like and share onze pagina op Www.facebook.nl/bakingsiss