1

Onderwerp: whoopies pies recept

kan je voor whoopies pies ook de biscuitmix of cupcake mix van funcakes gebruiken?

Re: whoopies pies recept

Die whoopies pies zien er heerlijk uit maar kan je ze ook maken van funcakes biscuit of cupake mix?

3

Ik weet het niet Patricia...ik zag dat je gisteren ook al die vraag gesteld hebt, maar geen antwoord had ontvangen. Daarom door mijn berichtje even een upje, er zijn vast forumleden die het wel weten.

Succes met je whoopies

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Dan zijn het geen woopies meer denk ik.

Groetjes Natasja!

5

Ik heb een boekje over whoopies en daarin staat dat de eerste whoopie is gebakken met een restantje cakebeslag.. Ik zal het gewoon eens proberen maar dan wel met de cakemix en niet met biscuit, dat lijkt me te zacht hiervoor.. Een whoopie is compact en moet goed beet te pakken zijn, biscuit is zachter en valt sneller uit elkaar.. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het lijkt mij niet onlogisch..

Ik hoor het wel als je het geprobeerd hebt, ik ben heel benieuwd!!

Er is altijd een reden voor taart en anders verzin ik hem wel!!

6

volgens mij zijn het gewoon twee platte cakejes met een creme ertussen, dus die kun je best van cupcakebeslag maken, moet alleen niet te dun zijn, anders lopen ze meteen uit op je bakplaat. dus niet op basis van olie, maar van boter

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

ja eerlijk gezegd denk ik ook dat het 2 platte cakejes zijn,  maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb gegeten.

bedankt ga het binnen kort met cake beslag proberen

9

Ik heb je 2 topics samengevoegd............

10

ik heb ze van het weekend gemaakt van cupcakes mix. voor de vulling heb ik een schaaltje marshmallows gesmolten en daardoor heen choco pasta.  ik heb ze gewoon gebakken in mijn cupcakes bakblik. ik heb met een spuitzak rondjes in het blik gespoten en een randje open gelaten. en ze waren echt heeerlijk.ga ze zeker vaker maken.