1

Onderwerp: Hulp bij clickstix

Ik ben gisteren. Uren druk geweest met mijn taart decoreren. Ik wilde voor het eerst met een clikstix werken . Alles zat er tussen geplakt. Ik kreeg er niks heel uit. Weet ook niet zo goed hoe ik het moet gebruiken.
Heeft iemand tips voor mij?
Ik ben een beginner!!!
Dus alsjeblieft help me.

Groetjes Hecomajo

Re: Hulp bij clickstix

Hecomajo schreef:

Ik ben gisteren. Uren druk geweest met mijn taart decoreren. Ik wilde voor het eerst met een clikstix werken . Alles zat er tussen geplakt. Ik kreeg er niks heel uit. Weet ook niet zo goed hoe ik het moet gebruiken.
Heeft iemand tips voor mij?
Ik ben een beginner!!!
Dus alsjeblieft help me.

Groetjes Hecomajo

Hoi Hecomajo,

Je vraag staat verkeerd,volgens mij.
Ik heb je dan ook even gemeld zodat je vraag in het juiste topic komt te staan.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

3

Ik heb je een eigen topic gegeven, jouw vraag had nl niet zoveel met de wienerbodem uit het andere topic te maken.

4

heb er geen ervaring mee maar werk je met marsepein of met fondant ik denk dat fondant makkelijker is
je moet het wel even laten uitharden /drogen voor je het gaat gebruiken .
heb er een filmpje van gevonden ziet er zo[op het filmpje] heel erg simpel uit
http://www.youtube.com/watch?v=yby8vWXfa2c
succes

5

Denk dat je te dik uitrolt waardoor de marsepein/fondant zich tussen de linialen perst (wat sommige bewust doen omdat ze zo'n opstaand randje mooier vinden)
Ik rol heel dun uit. Marsepein of fondant, maakt niet uit.. Al vind ik het fondant iets fijner werken omdat deze wat uithardt waardoor de vorm mooier blijft. Ik heb verschillende clickstix maar haal deze meestal uit elkaar omdat ik dikkere letters oid mooier vind.

6

Ik heb een hele tijd ook flink zitten ruzie maken met die dingen en voor mij werkt uiteindelijk gedroogde fondant, een paar uurtjes dan,  het beste in cobinatie met schuiven op een beetje maizena op mijn werkblad, ze vallen er dan zo uit