1

Onderwerp: Hulp bij clickstix

Ik ben gisteren. Uren druk geweest met mijn taart decoreren. Ik wilde voor het eerst met een clikstix werken . Alles zat er tussen geplakt. Ik kreeg er niks heel uit. Weet ook niet zo goed hoe ik het moet gebruiken.
Heeft iemand tips voor mij?
Ik ben een beginner!!!
Dus alsjeblieft help me.

Groetjes Hecomajo

Re: Hulp bij clickstix

Hecomajo schreef:

Ik ben gisteren. Uren druk geweest met mijn taart decoreren. Ik wilde voor het eerst met een clikstix werken . Alles zat er tussen geplakt. Ik kreeg er niks heel uit. Weet ook niet zo goed hoe ik het moet gebruiken.
Heeft iemand tips voor mij?
Ik ben een beginner!!!
Dus alsjeblieft help me.

Groetjes Hecomajo

Hoi Hecomajo,

Je vraag staat verkeerd,volgens mij.
Ik heb je dan ook even gemeld zodat je vraag in het juiste topic komt te staan.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

3

Ik heb je een eigen topic gegeven, jouw vraag had nl niet zoveel met de wienerbodem uit het andere topic te maken.

4

heb er geen ervaring mee maar werk je met marsepein of met fondant ik denk dat fondant makkelijker is
je moet het wel even laten uitharden /drogen voor je het gaat gebruiken .
heb er een filmpje van gevonden ziet er zo[op het filmpje] heel erg simpel uit
http://www.youtube.com/watch?v=yby8vWXfa2c
succes

5

Denk dat je te dik uitrolt waardoor de marsepein/fondant zich tussen de linialen perst (wat sommige bewust doen omdat ze zo'n opstaand randje mooier vinden)
Ik rol heel dun uit. Marsepein of fondant, maakt niet uit.. Al vind ik het fondant iets fijner werken omdat deze wat uithardt waardoor de vorm mooier blijft. Ik heb verschillende clickstix maar haal deze meestal uit elkaar omdat ik dikkere letters oid mooier vind.

6

Ik heb een hele tijd ook flink zitten ruzie maken met die dingen en voor mij werkt uiteindelijk gedroogde fondant, een paar uurtjes dan,  het beste in cobinatie met schuiven op een beetje maizena op mijn werkblad, ze vallen er dan zo uit

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Ook ik heb geregeld ruzie met die dingen, maar sinds ik half fondant/ half gumpaste gebruik, dit heel dun uitrol en de cijfers even in de stick laat aandrogen gaat het stukken beter.

8

Dank je wel hier kan ik iets mee.
Even een vraag, ik heb blijkbaar mijn vraag in een verkeerde rubriek geplaatst maar waar moet ik heen als ik weer een vraag heb? Ik ben niet zo heel handig met computers en kan niet echt ontdekken waar ik heen moet.
Groetjes hecomajo

9

Hecomajo schreef:

Dank je wel hier kan ik iets mee.
Even een vraag, ik heb blijkbaar mijn vraag in een verkeerde rubriek geplaatst maar waar moet ik heen als ik weer een vraag heb? Ik ben niet zo heel handig met computers en kan niet echt ontdekken waar ik heen moet.
Groetjes hecomajo

10

ik heb de clickstix uit elkaar gehaald en gebruik ze nu als tappits.... werkt perfect :Y Nooit meer afdrukken erin, maar mooie letters :)

Je kunt bovenaan elke rubriek de stickies lezen om te zien of je vraag in die rubriek hoort. Heb je de juiste rubriek gevonden, dan staat rechtsboven de dikke oranje lijn 'nieuw onderwerp', daarop klikken en je kunt een eigen onderwerp/topic maken :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl