Onderwerp: Of ik een echte meisje-meisje taart kon maken...

En dan in Assepoesterblauw, met een kroon en ruitjes, en een schoentje, en...

Uiteindelijk in overleg de wensenlijst een beetje ingekort en her en der wat gewijzigd naar eigen inzicht  :D en hij was helemaal naar tevredenheid. Heb 'm uiteindelijk maar bij hen thuis bezorgd want mn draperieën waren niet op tijd af. Was gelukkig geen probleem. Iemand nog een goede tip om die draperieën te monteren? Want ze zijn best zwaar en ook met tyloselijm waren er een paar die behoorlijk eigenwijs waren en eraf gingen. Heb lijm meegegeven aan mn collega zodat ze evt. nog wat kon vastplakken. Maarja zo hoort t natuurlijk niet...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S37KMUSC-D.jpg

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!

2

Re: Of ik een echte meisje-meisje taart kon maken...

Wat een leuke lieve taart! Mooie kleur geworden :)
Misschien met wat royal icing vast plakken of de draperieën wat dunner/minder zwaar maken?

3 Laatst bewerkt door Tamataartje (11-05-2013 13:34)

Misschien vastzetten met cocktailprikkers tot het gedroogd is en daarna de strikken erop? Ik weet alleen niet of het fondant dan weer gaat scheuren langs de plek waar de prikker zit  :think: Ik rol het altijd heel dun uit, dus dan is het niet zo zwaar en ik zet het vast met piping gel, dan blijft het prima zitten  :Y

Ik vind het overigens wel een hele leuke meisjes-meisjes taart hoor  :thumb:

Dank je voor jullie reacties en tips  :)

En nu maar hopen dat er binnenkort weer een prinsessentaartverzoek binnenkomt. Zodat ik jullie tips kan uitproberen.

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!