Onderwerp: Rubens blue classic tractortaart !
Rubens wens: een tractor op zijn taart. Dit is 'em geworden:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rubens blue classic tractortaart !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Rubens wens: een tractor op zijn taart. Dit is 'em geworden:
Leuk gedaan hoor
Mooie taart, en je tractor is ook top!
wow, Gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik heb de 29e ook een tractor-taart op de agenda staan, en twijfel tussen een puzzel en 3d... Dus tips?
wow, Gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik heb de 29e ook een tractor-taart op de agenda staan, en twijfel tussen een puzzel en 3d... Dus tips?
Sorry, niet echt tips. Ik had er al eens eentje eerder geboetseerd en die wilden ze nu dus ook hebben. Het plaatje van de tractor op de middelste laag is gepuzzeld. Tractor opzoeken bij google-afbeeldingen, en daar kwam deze uit.
Als je gaat boetseren moet je op passen dat de tractor niet te zwaar wordt. Dit formaat ging nog net. Heb er wel prikkers in gedaan die zo lang waren dat ze het taartkarton raakten. Maw: hopen dat de tractor niet de bovenste taart inzakt
Sorry, niet echt tips. Ik had er al eens eentje eerder geboetseerd en die wilden ze nu dus ook hebben. Het plaatje van de tractor op de middelste laag is gepuzzeld. Tractor opzoeken bij google-afbeeldingen, en daar kwam deze uit.
Als je gaat boetseren moet je op passen dat de tractor niet te zwaar wordt. Dit formaat ging nog net. Heb er wel prikkers in gedaan die zo lang waren dat ze het taartkarton raakten. Maw: hopen dat de tractor niet de bovenste taart inzakt
Erg mooi. mooi strak ook
Heel mooi, mijn zoontjes willen dit ook heel graag. Maar ik waag me er nog niet aan...
Ik denk ook bij elk nieuw projectje...oei, gaat me dit lukken? Als je maar vroeg genoeg begint met bijvoorbeeld boetseren
mickeymama schreef:wow, Gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik heb de 29e ook een tractor-taart op de agenda staan, en twijfel tussen een puzzel en 3d... Dus tips?
Als je gaat boetseren moet je op passen dat de tractor niet te zwaar wordt. Dit formaat ging nog net. Heb er wel prikkers in gedaan die zo lang waren dat ze het taartkarton raakten. Maw: hopen dat de tractor niet de bovenste taart inzakt![]()
Maak je de tractor dan helemaal van een homp marsepein/fondant of is de binnenkant gewoon cake/biscuitdeeg?
Wel een heel goede tip om lange prkkers te gebruiken zodat de kans inzakken iets meer geminimaliseerd wordt....
Prachtig zeg! Heb je ook een close-up van je tractor?
Die is heel leuk
Boppe schreef:mickeymama schreef:wow, Gaaf! Hoe heb je dat gedaan? Ik heb de 29e ook een tractor-taart op de agenda staan, en twijfel tussen een puzzel en 3d... Dus tips?
Als je gaat boetseren moet je op passen dat de tractor niet te zwaar wordt. Dit formaat ging nog net. Heb er wel prikkers in gedaan die zo lang waren dat ze het taartkarton raakten. Maw: hopen dat de tractor niet de bovenste taart inzakt![]()
Maak je de tractor dan helemaal van een homp marsepein/fondant of is de binnenkant gewoon cake/biscuitdeeg?
Wel een heel goede tip om lange prkkers te gebruiken zodat de kans inzakken iets meer geminimaliseerd wordt....
In dit geval is hij helemaal van fondant. Hij staat op een taartje van 15 cm doorsnede. Hij is dus niet heel erg groot. Qua gewicht is dit net te doen. Wanneer je hem groter gaat maken zul je inderdaad met cake, piepschuim of zo moeten werken. Ik heb er nog eens een gemaakt die helemaal van fondant was. Ten eerste veel te zwaar en ten tweede eigenlijk zonde van de homp fondant.
Prachtig zeg! Heb je ook een close-up van je tractor?
Nee, sorry. heb ik niet aan gedacht. Ik heb gewoon een plaatje van een John Deere tractor gegoogled en die proberen na te maken.
Het is deze tractor in het klein. Hier had ik de wielen met stokjes aan de tractor vastgemaakt, maar bij de taart van nu heb ik ze gewoon tegen de tractor aan geplakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rubens blue classic tractortaart !