1

Onderwerp: Vraagje witte chocolade mousse van callebout!

Goedmiddag allemaal,

Ik heb 2 vragen.
Ik ga merinque botercreme maken met eiwitpoeder van funcakes. Dus geen vers eiwit.
Is dit ook een paar dagen houdbaar?  Zoals de 1:1 of die van mix?
Of moet je die vanwege de eiwit eerder eten?

En ik ga witte chocolademousse maken van callebout.
Dit wordt met melk aangemaakt zag ik. Kan ik dit zaterdag ochtend maken?  de taart is voor maandagochtend?  Vanwege de melk!
Hoe doen jullie dit??
Bedankt!!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

2

Re: Vraagje witte chocolade mousse van callebout!

Ik heb toevallig net zelf de witte mouse gemaakt en weet uit ervaring dat hij niet zo lang mooimstevig blijft, dus erg kort van te voren vullen. Ik gebruik wel altijd iets meer poeder dan aangegeven op de verpakking en de taart moet absoluut gekoeld worden, anders wordt de mousse al snel als vla

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: Vraagje witte chocolade mousse van callebout!

Tigrasas schreef:

Ik heb toevallig net zelf de witte mouse gemaakt en weet uit ervaring dat hij niet zo lang mooimstevig blijft, dus erg kort van te voren vullen. Ik gebruik wel altijd iets meer poeder dan aangegeven op de verpakking en de taart moet absoluut gekoeld worden, anders wordt de mousse al snel als vla

:/    Fijn om te weten!!!   De taart koelen is geen probleem.  Dus liefst zo kort mogelijk van te voren vullen.
Dank je  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.