Onderwerp: Wat vinden jullie, is Fifi taart waardig?
Ik ben nog niet zo bedreven in boetseren dus ik kan van jullie reacties nog veel leren. Wat vinden jullie, is ze taart waardig?
(sorry voor de wazige foto)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat vinden jullie, is Fifi taart waardig?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben nog niet zo bedreven in boetseren dus ik kan van jullie reacties nog veel leren. Wat vinden jullie, is ze taart waardig?
(sorry voor de wazige foto)
Absoluut
zeker weten!!!
vind alleen haar lijfje beetje kort vergeleken bij haar hoofd maar ze is echt verder helemaal goed!
Echt wel taartwaardig!
Hij hartstikke goed gelukt
Alleen 1 klein puntje, misschien nog even het lokje van haar voorhoofd toevoegen. Maar da's maar een heel klein dingetje hoor Ik zou er zo ook al blij mee zijn als ontvanger!!
zeker weten!!!
vind alleen haar lijfje beetje kort vergeleken bij haar hoofd maar ze is echt verder helemaal goed!
Dat vond ik zelf ook wel, de verhoudingen kloppen nog niet helemaal.
Vind het ook erg moeilijk.
Hij hartstikke goed gelukt
![]()
![]()
Alleen 1 klein puntje, misschien nog even het lokje van haar voorhoofd toevoegen. Maar da's maar een heel klein dingetje hoor
Ik zou er zo ook al blij mee zijn als ontvanger!!
Oh ja, die moet er natuurlijk nog wel op, dank je.
Ik vind haar een schatje
ik ken dr niet maar vind haar super leuk en zeker taart waardig!!
Heel mooi!!! Goed gedaan hoor!
Een klein randje als zijnde omgeslagen mouwen zou de overgang can roze naar groen bij der armen denk ik net wat perfectioneren.
Maar is echt mierenn**kerij hoor zeker taart waardig!!!
oh, zo schattig.
Zeker taartwaardig hoor
ik vind hem. (eeeeh ik bedoel HAAR) erg lief, en zeker taartwaardig!
Super mijn dochter zou haar geweldig vinden!
Jaaa, ze is lief.
Mooie Fifi hoor! Ik heb haar zelf ook een keer gemaakt , als je het wil zien kun je ff in mijn album kijken . ( Bij de kindertaarten)
Heel mooi!!! Goed gedaan hoor!
Een klein randje als zijnde omgeslagen mouwen zou de overgang can roze naar groen bij der armen denk ik net wat perfectioneren.
Oh ja, kan ik ook nog wel even doen.
Nou, kan weer overnieuw beginnen. Het broekje is helemaal ingezakt.
IK gebruik altijd funcakes fondant maar had pas van iemand blauwe regalice fondant gekregen en dat heb ik gebruikt voor het broekje.
Ik vond het al heel erg zacht en heb er (stom,stom,stom) geen tylose door gedaan . Nouja, ik heb nog tot zaterdag.
Ahh wat jammer ! Nou ja,als je iets voor de 2e keer maakt wordt het vaak nóg beter , elk nadeel heeft zijn voordeel moet je maar denken
Wat zonde! Want ze was erg goed gelukt!!!
Maar je zal zien, de tweede gaat je vast nog makkelijker af. Laat je het resultaat nog wel even zien?
Ik heb hem weer een beetje gemodelleerd en een uur in de oven gedaan. Hij is nu keihard dus heb hem toch nog weten te redden
Nou die zou ik ook leuk vinden op mijn taart
Gelukkig heb je fifi nog kunnen redden!!!
poeh gelukkig! Ze is helemaal leuk!
En deze komt bovenop de taart:)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat vinden jullie, is Fifi taart waardig?