1

Onderwerp: Geboortetaart voor mijn kleine nichtje van nog geen 4 pond!!!

Vier weken te vroeg geboren en met een spoedkeizersnee gehaald, maar mijn zus en nichtje maken het goed en mochten na bijna een week ziekenhuis lekker naar huis, dus was het tijd voor taart! Aan haar trotste tante de eer en ik ben toch trots!!! Op Chloe en op mezelf wat ik vind de taart echt mooi!!!  :o

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WDNGI4ML.jpg

Bedankt voor het kijken en tips en feedback zijn altijd welkom!!

Groetjes Rianne

2

Re: Geboortetaart voor mijn kleine nichtje van nog geen 4 pond!!!

Hij is ook ehct mooi :)

3

Leuke taart! En gefeliciteerd met Chloe!

4

Het ís ook echt een mooie taart!! Gefeliciteerd!

Enne, met superkleine meisjes komt alles goed. Ik werd drie weken te vroeg geboren als helft van een tweeling en woog 1743 gram... Probleemloos opgegroeid, zelden ziek en 40 jaar verder zie je zéker niet dat ik ooit nog geen twee pakken suiker woog :lol:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Mooie taart en nog gefeliciteerd met Chloe .

6

Zeker echt een heel mooie taart!! Mijn zoon is ook 4 (en een halve) week te vroeg geboren. Over twee weken wordt hij 11 (schoenmaat 40 en 42 kg, hahaha)

Hier nog een moeder van een dochter die 9 weken te vroeg is geboren, alles komt goed en er is in gewicht en lengte geen verschil met leeftijd genootjes ze wordt in okt 7 jaar :Y

Enne je taart is zeker heel mooi :thumb: , geniet van je kleine nichtje , ze zijn groot voor je het weet ;)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

8

Wat een leuke taart, en dat gaat zeker allemaal goed komen hoor! Gefeliciteerd!

als ik dit zo lees is denk ik mijn verhaal ook wel wat....
mijn tweeling werd (inmiddels bijna 24 jaar terug, dus dat was toen echt wel heel wat) maar liefst ruim 10 weken te vroeg geboren met een gewicht van 650 en 1020 gram. Helaas moesten we na drie weken van een van de twee jongens afscheid nemen, maar die andere is nu bijna twee meter, en weegt bijna 100 kilo en is werkelijk NOOIT ziek :thumb:

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

9

Mooie taart! En gefeliciteerd met cloey.

Enne idd komt goed. Ik woog met 27 wk 1860 gr en mijn ene moppie 2360 en de andere 1990 met 36-2.... Is ook helemaal.goed gekomen.

Miss Pebble schreef:

Het ís ook echt een mooie taart!! Gefeliciteerd!

Enne, met superkleine meisjes komt alles goed. Ik werd drie weken te vroeg geboren als helft van een tweeling en woog 1743 gram... Probleemloos opgegroeid, zelden ziek en 40 jaar verder zie je zéker niet dat ik ooit nog geen twee pakken suiker woog :lol:

:lol:

Hier ook nog een verhaaltje dat het wel goed komt  :)  mijn kleinste was 6 weken te vroeg en steekt nu met kop en schouders boven alle andere kleuters uit.

En een leuke taart hoor!!

I never met a calorie I didn't like....

11

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!! Chloe doet het idd echt super en komt bijna dagelijks 50 gram aan dus is hard op weg naar de 5 pond!!! Met mijn zus gaat alles ook met de dag beter, dus nog eventjes en we kunnen lekker met zijn allen en de kinderen op stap. (Heb er nu al zin in....hahaha :Y )
Wel leuk om al jullie verhalen te lezen, bij mijn zoontje is het eigenlijk precies andersom. Hij was bij de geboorte 3285 en 50 cm en nu bijna twee jaar later zit hij in broekjes 86 en shirts 92 en weegt denk ik net 11 kilo. Een klein mager ventje. Eet ook niet veel, maar is wel een echte lekkerbek!!1 Haha Vooral de taartjes van mama :9  Gelukkig is zijn papa ook niet zo groot van stuk en was op die leeftijd zelfs nog kleiner...hahaha

Groetjes Rianne