Onderwerp: hoe krijg ik deze vorm?
Hoi allemaal,
ik wil voor moederdag kleine vogelkooitjes maken. Nu vroeg ik mij af hoe je deze vorm krijgt die je bij de kleine kooitjes ziet.
Ik hoor graag hoe jullie dit zo mooi maken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe krijg ik deze vorm?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
ik wil voor moederdag kleine vogelkooitjes maken. Nu vroeg ik mij af hoe je deze vorm krijgt die je bij de kleine kooitjes ziet.
Ik hoor graag hoe jullie dit zo mooi maken!
geen idee, ik zie ze wel van negerzoenen gemaakt worden.
En met beredeneren.. de blanda schaal van de ikea met daaronder een rond taartje?
ben ook benieuwd hoe anderen dit doen..
geen idee, ik zie ze wel van negerzoenen gemaakt worden.
En met beredeneren.. de blanda schaal van de ikea met daaronder een rond taartje?
ben ook benieuwd hoe anderen dit doen..
Volgens mij met een silverwood bakvorm voor kleine ronde taartjes
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb even gegoogled. Silverwood, precies wat ik zoek, maar dat wordt me te kostbaar. Ze zijn wel erg leuk! Misschien anders een gewone cake bakken en rondjes uitsteken, en stapelen.
Alle tips zijn nog steeds erg welkom
Ik weet niet hoe groot de kleine kooitjes moeten zijn maar het muffinblik van de ikea is dieper dan een normaal muffinblik. En als je dan van die mini blanda schaaltjes 5 cm er bovenop doet ben je qua vorm een heel en volgens mij. En scheelt een hoop centjes
maar gewoon rondjes uitsteken is ook een goed idee toch? Ik d8 dat t zo werd gedaan
maar gewoon rondjes uitsteken is ook een goed idee toch? Ik d8 dat t zo werd gedaan
Ja hoor; kun je ook nog wat rondsnijden aan de bovenkant. Geen probleem!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe krijg ik deze vorm?