1

Onderwerp: Pracht en Praal voor 30 april!

Jeetje, ik ben maar opgehouden met het tellen van het aantal uren dat ik er mee bezig ben geweest, en hij moest en zou natuurlijk vandaag af!
Veel nieuwe dingen uitgeprobeerd, het was even oefenen met de celshapes maar als je die slag eenmaal te pakken hebt zijn ze erg mooi.

Dit betreft een dummy, met daarin dus heel wat celshapes verwerkt, heel veel goudverf, en echt ontzettend veel geduld!

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/945645_4740879885989_1813456842_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Pracht en Praal voor 30 april!

Wauw...........wauw...........wauw............  geweldig.. :Y

3

Prachtig!!!!!

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

4

Hij is al die uren werk vast helemaal waard, super gaaf!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

je moest eens weten, de mede huisgenoten hier (man en dochter) hebben vast regelmatig hun oren gespitst als er weer eens gevloek uit maar "taartenhok" kwam, die celshapes.....ai, wat heb ik in het begin daarop zitten zweten  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Maar dank voor de complimenten, heb voor het eerst ook eens wat geplaatst bij de thema taarten

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Wouw, ga je die morgen persoonlijk bij de troonswisseling bezorgen?
Prachtig!!

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

7

nou nee, was eigenlijk van plan om hem hier een tijdje op de kast te laten staan.... ;)

8

Hij is heel mooi!!!! Complimenten!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

Geweldig!  :thumb:

:thumb: mooi!

Welke mold heb je als onderste randje op het kroontje, de rode en de blauwe laag gebruikt ?

I never met a calorie I didn't like....

11 Laatst bewerkt door Tigrasas (29-04-2013 21:56)

dat is een rand van een wilton mold,  die met als thema de zee, en ik heb in de cirkels in de rand op de kroon ieniemienie kleine rode rondjes geplakt, uitgestoken met spuitmondje twee of drie

:thumb: Goed bedacht zeg, die mold zou ik nou nooit in combinatie met deze stijl in mijn hoofd hebben gehad...

I never met a calorie I didn't like....

13

eerlijk gezegd vind ik die molds drie keer niks (wat er uit komt vind ik gewoon veel te dik) maar nu kwam deze goed van pas

14

Een koninklijke stapel! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

15

Mooi!!

16

fantastisch mooi!

17

jeutje........ prachtig!!!!

18

dank jullie wel allemaal, hij staat inmiddels hier op een tafel te pronken, denk dat het nog wel eventjes duurt voordat hij naar de vitrinekast zal verhuizen

19

Ik zou het super leuk vinden als jullie op mijn taart stemmen in de poll van de maand april, spannend, is de eerste keer dat ik iets heb ingestuurd

20

Heel mooi :Y  :thumb:  :thumb:

Be in love with what you have