1 Laatst bewerkt door Rash (28-04-2013 12:12)

Onderwerp: Heb ideeen nodig en how to? voor 2 verschillende taarten..

Hoi forummaatjes,

Ik heb jullie hulp nodig. Omdat ik maar pas begonnen ben met het maken van mooie taarten.. heb ik wat ideeen nodig maar ook hoe je die maakt.  In beide gevallen wil ik een 3d taart maken..(dit is het idee, maar ben flexibel)
ben nog wel een beginner.. Alle ideeen zijn welkom.. niet alleen de 3d idee taarten..

Mijn man is bijna jarig en hij word 28 jaar. Ik wil graag een taart voor hem maken. Hebben jullie ideeen? Hij is auto monteur en wilde iets daarmee... maar wat? en hoe maak je zo iets?

Daarnaast is mijn kleine neefje van ook bijna jarig hij wordt 3 jaar. hij is weg van auto's (cars, sportauto's) etc

ik hoop snel van jullie te horen!

2

Re: Heb ideeen nodig en how to? voor 2 verschillende taarten..

Mss moet je in de zoekmachine eens trefwoorden als
automonteur, monteur, auto, cars, sportauto invullen en dan taartenparade, stapeltaarten en 3d aanvinken...denk dat je dan al een heleboel ideetjes krijgt. En dan geef je daar een eigen draai aan, en voila...je hebt een eigen creatie..

succes!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Hoi bianca,

Bedankt voor je opties!! ik ga dit zeker proberen.

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125476
is de link voor een 3d cars auto.
als je hier geen leuke how to kan vinden ff via youtube zoeken daar heb je vele how to`s en voorbeelden ook al zijn ze niet in het ned. maar met het kijken ervan moet het lukken.. s6 :)

5 Laatst bewerkt door monique69 (28-04-2013 13:13)

oja ik had ook daar een leuk vw busje eens gezien..misschien wel leuk als je die op een krik zet en dan een mannetje onder de auto met wat gereedschap naast hem op de grond

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=149300 is de bus.

6

Dank je wel leuk idee monique!!

Ben vollop al aan het kijken!

7

:thumb: okee we horen het wel als je wat leuks hebt gevonden :)