Onderwerp: Even voorstellen
Hallo!
Ik ben voorheen veel bezig geweest met het bakken van cupcakes.
Toen mijn vriend vorig jaar jarig was heb ik een taart voor hem gemaakt, heel basic op eigen initiatief (geen idee wat ik allemaal nodig had!!!)
Onlangs heb ik een taart gemaakt omdat we 2 jaar samen zijn, foto heb ik helaas niet op de pc staan. Een hartvorm gevuld met aardbeien en banketbakkersroom. Omhuld met witte chocolade ganache. Bekleed met wit fondant met aan de onderkant een donkerblauwe band van fondant en op de taart een wit met lichtblauwe strik.
Smaakte in ieder geval erg goed.
Zo'n 2 weken terug voor een vriendin een taart gemaakt. Een vrachtwagen, bekleed met fondant. Als vulling aardbeienbavarois en banketbakkersroom.
De volgende taart staat in de planning want mijn vriend is jarig over +- 2,5 week!
Ik vind het ontzettend leuk om deze taarten te maken en ja het is echt een virus zoals ik hier al lees van anderen
In de toekomst hoop ik nog een workshop te kunnen doen. Vooral het maken van de bloemen vind ik ontzettend leuk (en irritant tegelijk, die lukken nog niet zo).
Ik loop nog wat tegen probleempjes aan, dus ik hoop op dit forum meer te leren!
Och ja, in het dagelijks leven werk ik en ben ik te vinden bij mijn pony. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben een hond en een kat in huis. Ik wandel dus ook graag met de hond. Verder ben ik graag een bezige bij. Zo heb ik in 2007 een opleiding tot nagelstyliste afgerond.