Onderwerp: Lentetaartje
Voor een school ben ik gevraagd of ik een taartje wilde sponsoren, nou vooruit.. voor 1x..

Alleen de plaat bekleden ging niet zoals ik wilde... moest nog snel snel gebeuren....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lentetaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een school ben ik gevraagd of ik een taartje wilde sponsoren, nou vooruit.. voor 1x..

Alleen de plaat bekleden ging niet zoals ik wilde... moest nog snel snel gebeuren....
ja ik ken dat de eerste bekleding van mijn onderplaat ging ook niet lekker. leuk dat je sponserd
leuk taartje ook..alleen vraagje waar heb je die bovenste bloem mee ingezet..toch geen ijzerdraadje? of heb je er een rietje / buisje omheen zodat het ijzerdraadje de taart niet raakt?
Hoi Monique, dat bovenste bloemetje zit meteen een prikkertje vast, is ook de enige
rest is er opgeplakt...
Dankje 
vind hem leuk 
vind hem ook erg gezellig!
ik ook
Vind em erg leuk
Dankjullie wel
Doet me goed, dat te horen!
Jammer van de onderplaat, maar het taartje ziet er lief uit
We kijken wel over de onderplaat heen hoor want de rest van het taartje is ontzettend lief.
Dankejwel allemaal
Ja baalde ook van het onderplaatje... Maar had 's ochtends begrafenis... en niet veel tijd ...
Even goed niet goed te praten,maar blij dat het niet voor een betalende klant was, want dan was de taart ook niet zo de deur uit gegaan
dan gaan ze met een mooi onderbord de deur uit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lentetaartje