Onderwerp: wilton whipped icing mix
Is de whipped icing mix houdbaar in de koelkast, en zo ja hoelang. Kun je het ook invriezen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wilton whipped icing mix
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is de whipped icing mix houdbaar in de koelkast, en zo ja hoelang. Kun je het ook invriezen??
Dat is al een poos geleden dat ik je vraag zag langskomen. Helaas ken ik dit goedje niet en kan ik je niet helpen. Ben je er al uit? Of weet iemand anders het? Staat er niets op de verpakking trouwens?
Edit: nog even voor je gezocht, maar ik kom er niet uit. Het moet in ieder geval in de koelkast. Het lijkt wel of het op basis van (slag)room is, dus dan zou je het niet heel lang kunnen bewaren en invriezen weet ik ook niet. Kun je anders niet minder maken, zodat je niet te veel overhoudt.
Tieneke
Ik ben er uit hoor, even naar de winkel in den helder geweest en na gevraagd. Je kunt het ongeveer een week in de koelkast bewaren, niet in de vriezer.
Ik had het gebruikt bij een chocoladetaart gevuld met botercreme gemengd met monchou en kersenjam.
Het is een soort eiwitpoeder wat je met ijswater moet mixen en word niet heel hard.
Wij vonden het erg lekker (wel machtig)
En ja volgende keer half doosje doen....
Dank je wel
Nou, goed zo. Ik ga het ook eens uitproberen nu jij zo enthousiast bent.
Tieneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wilton whipped icing mix