1

Onderwerp: Mijn inzending HSA

Dit is mijn inzending voor de HSA. Volgens Bart had ik net geen brons ivm de afwerking van het bovenste taartje. Ik weet de punten nog niet want ivm het terugbrengen van mijn zoon moest ik mijn taart eerder meenemen. Ik was zelf wel tevreden. Mijn derde wedstrijdtaart. Ben nu 9 maanden bezig met taarten maken. Het schilderen en boetseren was de eerste keer (ik heb alleen tijdens pme het bruidspaar gedaan). Ook openspringende punten had ik nog nooit gedaan. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431954_362905027159564_2092882723_n.jpg

2

Re: Mijn inzending HSA

Hé, deze heb ik gezien! En jou ook trouwens, vroeg me al af waarom je je taart weghaalde.
Ik denk dat ik persoonlijk alleen een halve bol dummie voor e rode kater had gebruik. Maar verder vond ik het idee hartstikke leuk  :thumb:

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

Ja, mijn zoon moest op tijd weer terug naar de kliniek en daarom moesten we weer terug naar Dussen rijden om hem daar op te halen.  Dank je wel voor je compliment. Ik wilde zelf een wat langere kat maar achteraf was alleen een bol mooier geweest. Volgende keer beter.

4

Ja, of alleen de mond niet helemaal naar onderen doorgetrokken maar eerder omhoog laten gaan was ook al beter geweest, dan had ie wat vrolijker gekeken.
Maar ik vond m echt leuk!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

5

Hij is leuk! Beetje oldstyle Jan, Jans en de kinderen. Mooie vormgeving, zo met de kater en een taartje op z'n koppie :Y  :thumb:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Wat een lief compliment. Dank je wel. De andere stukken waren zo mooi van detail. Ik voelde me een beetje voor schut staan. Maar veel geleerd. De volgende keer gewoon beter met best doen.

7

Voor schut sta je zeker niet! Ziet er erg leuk uit  :Y En zeker de volgende keer weer proberen!

Vond hem ook heel leuk.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

9 Maand???? Oh jij mag heel trots zijn! Had het nooit geraden, is heel mooi :Y

Maak elke taart alsof het je laatste is!

10

Voor schut sta je nooit. Vond het idee met de grote rode kater heel leuk gevonden en goed uitgevoerd. Vond je poppetjes alleen een beetje gedrongen. Maar ik, en velen met mij, doen het je niet na.

Hele leuke taart!

11

Hij was echt hartsikke leuk! :thumb:

Groetjes Nathasja Tepper

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

12

Hij is heel leuk! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

13

Het is zeker een leuke taart, één op trots op te zijn. Vond je geschilderde plaatjes erg leuk.

Ik was wel een beetje verbaasd dat er nog iemand op het idee was gekomen om Jan Jans en de kinderen te maken, dat had ik echt niet verwacht. 

Maar goed gedaan hoor!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

14

Maggie schreef:

Het is zeker een leuke taart, één op trots op te zijn. Vond je geschilderde plaatjes erg leuk.

Ik was wel een beetje verbaasd dat er nog iemand op het idee was gekomen om Jan Jans en de kinderen te maken, dat had ik echt niet verwacht. 

Maar goed gedaan hoor!

Ik ben al jaren verzot op Jan Jans en de kinderen en toen het thema cartoons werd was het voor mij logisch. Ik vond jouw uitvoering echt helemaal fantastisch. Wat een schitterende figuren en prachtige afwerking! Terecht goud!