Onderwerp: One stroke taart schilderen
Hallo allemaal
Ik wil graag de One Stroke taart schilderen leren!!
wie kan mij dat leren??
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » One stroke taart schilderen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal
Ik wil graag de One Stroke taart schilderen leren!!
wie kan mij dat leren??
groetjes
Ik ken nog niemand die op taartgebied hier les in geeft.
Op internet kan ik wel een aantal workshops enkel in de techniek vinden, dan is dat daarna vast wel om te zetten naar verven op taart..
Waar kom je vandaan? Ik heb al wel een workshop in Maastricht gevonden.
Interessant; ik hou van schilderen op een taart maar wat is de One Stroke methode?
Dat is met meerdere kleuren verf op je penseel tegelijk iets moois maken, bijvoorbeeld een roos met meerdere kleuren of een blad met geel en groen tegelijk.
Het is een techniek die snel erg leuk rsultaat geeft, ik gebruik het bijv bij schminken
Ps zag ik jou nou heel vluchtig op de beurs?
mijn moeder deed aan volkschilderen en dat was de zelfde techniek
helaas is mijn moeder vorig jaar overleden en kan ik niet meer aan haar vragen hoe het werkt
maar begrijp nu wel wat je bedoeld
Dat is met meerdere kleuren verf op je penseel tegelijk iets moois maken, bijvoorbeeld een roos met meerdere kleuren of een blad met geel en groen tegelijk.
Het is een techniek die snel erg leuk rsultaat geeft, ik gebruik het bijv bij schminkenPs zag ik jou nou heel vluchtig op de beurs?
Ja, ik heb die tecniek wel een paar x gezien op youtube filmpjes. Misschien wel iets voor het cacaoboteravondje deze week. Ik heb nog niet besloten wat te doen. Te veel leuks Ik heb je niet gezien of niet herkend in ieder geval. Het was wel erg rustig. Nog wat leuks kunnen scoren?
Groetjes
Carola
mijn moeder deed aan volkschilderen en dat was de zelfde techniek
helaas is mijn moeder vorig jaar overleden en kan ik niet meer aan haar vragen hoe het werkt
maar begrijp nu wel wat je bedoeld
Gevonden:
http://pinterest.com/pin/62909726017429241/
Je stond even met Sandra te praten toch?
Je stond even met Sandra te praten toch?
Klopt. Maar ik ben slecht met gezichten. Misschien zie ik je nog eens in Schoonhoven?
het is wel heel erg mooi
Nancy in drachten?
Ja Nancy in drachten doet ook de one stroke alleen moeten er wel 3 of 4 personen zijn die dit willen doen, en voor 1 persoon geeft ze geen workshop. Vandaar dat ik een nieuwe topic heb geplaatst met de vraag wie ook de One stroke schildert.
Ik denk dat maar weinig mensen aan 1 persoon een workshop geven
Denk dat je beter een groep meiden kan verzamelen die dat ook willen leren..
Ja klopt bommetje, idd een worksho!!. een workshop voor 1 persoon is niet te doen!!.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » One stroke taart schilderen